sn0dig Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Var ute og øvelseskjørte i går, tok en tur utom solastranden og måtte nesten stoppe for å ta noen bilder, var helt syke skyer. Dette er HDR. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Oi, du verden..litt av et "vær-bilde"..gir sterke fornemmelser om høst og regn og storm-krefter det der ja. RandiA Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) For de spesielt interesserte (?): 1 av de 3 bildene jeg lagde HDR av Rimelig liten forskjell, som dere ser. Endret 11. juli 2011 av herp derp Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Råtøffe skyer ja eneste som manglet for at været skulle vært fullkomment, var et lynnedslag EDIT: Har du svart-hvitt i skyene? Endret 5. oktober 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jækla pent detta ja... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 EDIT: Har du svart-hvitt i skyene? Mener du om jeg har gjort skyene til svart/hvitt? Isåfall er svaret nei, men jeg har tatt vekk en del farge med å justere saturate i PS Lenke til kommentar
Inc Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Du har en av to muligheter. 1. rusk på fotoapparatet ditt 2. eller så er det ufo oppe i skyene helt oppe til høyre Endret 5. oktober 2008 av Inc Lenke til kommentar
Kvarten Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Kult. Minner om skyene som ruller i front av UFOene på Independence Day. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Er nok bare litt støv på bildebrikken oppe til høyre ja. Er tatt med F/9 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Veldig pent og dramatisk, flott bilde! Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Veldig dramatisk som Doff3n sier. Jeg liker de duse fargene også. Kjempe! Hvilke brennvidder er dette tatt på? Ser vidt ut Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 17mm på fullformat Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Her synes jeg absolutt HDR tilførte noe. Skikkelig dramatikk i skyene som andre har nevnt. Jeg liker også komposisjonen. Men når jeg ser på det andre bildet du la ut, lurer jeg på om ikke stranden hadde blitt bedre om du gjorde den en smule mørkere. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Noe sånn? Edit: Glemte sharpen etter nedskalering, men tenker kun på lysstyrken på stranden nå, ikke helheten. Endret 6. oktober 2008 av sn0dig Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Nettopp, men dette ble kanskje en aning _for_ mørkt. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Try and try again... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg synes du kom frem til en passende nyanse med det siste bildet. Tom Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Dette er som å gå til frisøren. F: "Ser lengden bra ut nå?" K: "Ja, ikke så verst, men kanskje du kan ta litt til i nakken." Men den siste versjonen synes jeg egentlig ble omtrent sånn jeg tenkte. Rett og slett stilig dette bildet her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå