baggin Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hei, Nettopp kjøpt ny pc med Logitech Z-10 høyttalere. De ser superbra ut på pulten, men er veldig skuffet over lyden. På lavt volum er det greit, men med en gang jeg skrur opp litt begynner det å skurre noe helt jævlig i bassen. Noen som vet hva dette kan være?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+129837 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 jeg har to høytallere med bass. begge lager samme jælige lyden fra bassen når jeg skrur opp lyden. det er fordi bassen ikke er egnet for høy lyd. eller at bassen er ødelagt som betyr at fordemperen i bassen har hull eller noe sånt Lenke til kommentar
baggin Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 Ok. Hvis det er dette som er problemet, så bør det jo være en grei garantisak skulle jeg tro. De er helt nye. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Du har nok fått eit dårleg eksemplar. Mine Z10 spelar klokkereint, også på bassen, heilt opp til max volum. Når det er sagt, så hugs at det ikkje er ein eigen bass, som på andre 2.1 sett, det er eit mindre element. Så ikkje forvent deg all verden Lenke til kommentar
baggin Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Ok, Wackee. Forventer meg ikke all verden . Bare at de spiller noenlunde rent. Ihvertfall på halvt volum. En annen ting som skjer, som jeg ikke sa i første innlegg, er at når jeg skrur på høyttalerne, så kommer det en høy skurre/summelyd fra bassen. Høres helt jævlig ut. Lyden varer vel i 5 sekunder eller noe sånt. Var i kontakt med der jeg kjøpte de nå, og de sier dette er en grei garantisak. Sannsynligvis en defekt kondensator/membran. Så da løser det seg nok. Høytalerne er jo knallfine å se på, så hvis bare lyden blir ok også, så blir jeg fornøyd.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå