EsAa Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Hei! Et tåpelig emnetittle her. Vet det. Uansett så lurer jeg på hvor ungdommen her handler klær. Hva er vanlig stil for en 16 åring (gutt)? Urban, Carlings, Swag etc? Hvor handler du klær og hva liker du? Åssen type merker liker dere? Poco Loco, Replay, Levis, Diesel, Lee, Select osv. Takker for svar! EsAa Endret 12. oktober 2008 av EsAa Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Din stil 'skal' reflektere personligheten din. Hvis du er en skater vil det være naturlig for deg og ha en litt 'skatete' stil. Du ser tegninga? Er du en rocker blir vel en t-skjorte fra yndlingsbandet, converse o.l mer aktuelt. Levis pleier og ha god kvalitet. Du kan alltids ta en titt i bildetråden og spørre oss utifra bilder/stiler du finner der. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Om kvalitet er et kriterium, kan det være greit å styre unna Poco Loco også. Jeg trodde det var et merke med god kvalitet, men etter en jakke og et par gensere, måtte jeg bare konstatere at det var det ikke. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Hmm Det er som thrice skriver. At stil er noe som viser hvem du er. Hva slags stil som er mest vanlig kan jeg derfor ikke svare på. Du har alt fra skatere, emo, soss og mange mange flere Jeg er ikke 16. Men jeg var det for 3 år siden. Så klær jeg likte da, liker jeg også nå Hugo Boss Armani Tiger of Sweden Polo Lacoste Diesel bukser (hadde noen av dem når jeg var 16 ja ) etc. ~toy~ Lenke til kommentar
EsAa Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Riktig riktig. Men hva anbefaler dere av merker/kvalitet når det gjelder gensere. Litt sånn poco loco? Selv synes jeg kvaliteten er bra da jeg har hatt flere produkter av det merket. Men jeg ønsker noe nytt fra "ungdomsbutikkene". noe hvitt med litt farger på. Et merke som folk har hørt om og er solid. Noen anbefalinger. Takker for svar! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg bryr meg ikke om merker og slikt. Jeg bare går inn på en butikk som f.eks. Jack & Jones, finner noe passende som ser bra ut på meg, til en rimelig pris og kjøper det. Verre er det ikke. 1 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Din stil 'skal' reflektere personligheten din. Hvis du er en skater vil det være naturlig for deg og ha en litt 'skatete' stil. Du ser tegninga? Er du en rocker blir vel en t-skjorte fra yndlingsbandet, converse o.l mer aktuelt. Levis pleier og ha god kvalitet. Du kan alltids ta en titt i bildetråden og spørre oss utifra bilder/stiler du finner der. Men det er jo ikke must å gå med Rocka stil, eller gangster, hvis man er rapper elns? Selv så hører jeg på Metal, men jeg kan ikke tenke meg å gå i rockete stil konstant. Av og til så kan jeg slenge på meg rockete stil, men går for det meste preppy.. ; ) Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Du må ikke gå i skate klær fordi du liker å skate. Det er personlig smak og behag. Det er bare sånn at hvis du f.eks går i skate klær så viser du hvem du er til andre folk. Det er det mange vil (vise at dem hører til en "gruppe"). Pluss at all de "gode" går jo i slike klær. At du velger å gå for preppy-stil har ikke noe med at du liker å høre på metal. Det er bare sånn klær du liker å kle deg i. Men til topic. Kan dessverre ikke si noe om kvaliteten på poco loco klær. Ettersom jeg ikke bruker det selv. Vet ikke hva du mener med ungdomsbutikkene. For meg er det bare butikker med forskjellig type klær/stil. Og du går inn i den butikken som passer din stil. Merker som folk har hørt om? Hmm kommer jo helt ann på hva slags folk du spør? Som regel har jo de fleste hørt om de store merkeklærne (hugo boss, armani, polo etc) Men spør du en skater om han har hørt om det og det skate merke. Så er det stor sjans for at han har det. Lenke til kommentar
EsAa Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Ok, takk for svar folkens. Men er WESC llr hva det heter et bra merke? Urban selger det. Kunne godt tenkt meg noe hvitt med litt farger på. Noen som har noen anbefalinger? EsAa Endret 12. oktober 2008 av EsAa Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Ok, takk for svar folkens. Men er WESC llr hva det heter et bra merke? Urban selger det. Kunne godt tenkt meg noe hvitt med litt farger på. Noen som har noen anbefalinger? Zuv Wesc er "bra" viss du vil gå som alle de andre ungdommene gjør. Jeg synes merket er kjedelig, og oppbrukt. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Wesc er "bra" viss du vil gå som alle de andre ungdommene gjør. Jeg synes merket er kjedelig, og oppbrukt.For ikke å snakke om at det er en tragisk etterlikning av merket til JL. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Ja. Det ligner jo ganske mye på John L. sitt merke. Jeg skjønner ikke hva som er så "bra" med Wesc. Merket er bare logo-flash og mainstream blant 14-åringer! Er snart 14 år selv, men bruker aldri Wesc Endret 5. oktober 2008 av Spirit99 Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Gå i klær du selv føler deg behagelig i. Stilen din kan ingen andre klage på, for den er din! Basta! Lenke til kommentar
floww Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Ja. Det ligner jo ganske mye på John L. sitt merke. Jeg skjønner ikke hva som er så "bra" med Wesc. Merket er bare logo-flash og mainstream blant 14-åringer! Er snart 14 år selv, men bruker aldri Wesc wesc er egentlig et ok brand med ok plagg imo. det som skaper oppstyr er de logoflash hettegenserne - som er ganske fjortiss. med unntak av hettegenserne er ikke wesc så logoflash og mainstream blant 14åringer som du skal ha det til å være Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Jeans handler jeg stort sett på JC eller Carlings, de har greit utvalg og grei kvalitet. Merker som Nudie, Diesel, Replay, Levis ... Det hender òg at jeg bestiller på nettet, da fra sider som har oppgitt skikkelige mål på buksene, og har knakende gode priser. T-skjorter, skjorter, gensere og slikt, handler jeg stort sett hos Session; litt på Carlings; Boys of Europe; Karmaloop.com; Stress etc. Merker jeg foretrekker på skjorter er Wesc, Volcom, Diesel, Analog, Lrg ... Sko handler jeg over alt, mye skatesko og sneakers ... har flere par med Superstars, Dunk Low og random sko fra Emerica, DC, Puma, ReeBok og Supra. Edit: Ingen av mine plagg, verken WeSC eller annet, har store logoer. I værste fall en liten logo over sidelommen på buksen og "in worst case scenario" en liten diskrét logo på skjortelommen. Endret 6. oktober 2008 av Oddvar Knus Lenke til kommentar
Watermeloon Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Er ikke gutt da,men guttene rundt her går som regel i jeans og hettegenser/pologenser Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Ja. Det ligner jo ganske mye på John L. sitt merke. Jeg skjønner ikke hva som er så "bra" med Wesc. Merket er bare logo-flash og mainstream blant 14-åringer! Er snart 14 år selv, men bruker aldri Wesc Johan Lindeberg, ikke John. Lenke til kommentar
NyMaskin Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Hei! Hvis du er så ung kler du deg etter dagsform, så ser du hvor du ender opp. ---------------- Now playing: Adam Freeland Weird Scientist mix 26-9-08 - Adam Freeland Weird Scientist mix 26-9-08 via FoxyTunes Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Diesel har mye kult, med god kvalitet! Er det jeg stort sett går i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå