Ludvig82 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Min far har kjøpt seg ny bærbar pc, og bruker denne bl.a. til nettbank. Derfor er han helt avhenging av Java, men når jeg skal innstallere java får jeg følgende feilmelding fra Windows Installer: Feil ved implementering av endringer. Kontroller at angitte endringsbanear er gyldige. kjører Vista Home Premium 32 bits, med sp1.Alle oppdateringer fra windows update er innstalert. Er noen som kan hjelpe meg med en løsning på dette? Endret 4. oktober 2008 av Ludvig82 Lenke til kommentar
1915 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 prøvd å lastet ned java på nytt og prøve å installere ? Lenke til kommentar
Ludvig82 Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 prøvd å lastet ned java på nytt og prøve å installere ? Opp til flere ganger, både online og offline innstallasjon....... Lenke til kommentar
1915 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 har han nettopp fått pcn da ? eller har dere reinstallert ? Lenke til kommentar
Ludvig82 Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 har han nettopp fått pcn da ? eller har dere reinstallert ? Ny pc ja, eneste jeg har gjort er å oppdatere den og legge inn noen programmer som firefox og thunderbird. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Har du forsøkt å kjøre installasjonen som administrator? Last ned installasjonsprogrammet, høyreklikk på filen og velg "kjør som administrator..." Det er også mulig det ligger igjenn rester fra en feilet installasjon, forsøk derfor å tømme temp mappene. Lukk alle åpne nettleser vinduer før du forsøker installere java. Lenke til kommentar
Ludvig82 Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Har du forsøkt å kjøre installasjonen som administrator?Last ned installasjonsprogrammet, høyreklikk på filen og velg "kjør som administrator..." Det er også mulig det ligger igjenn rester fra en feilet installasjon, forsøk derfor å tømme temp mappene. Lukk alle åpne nettleser vinduer før du forsøker installere java. Har prøvd kjør som administrator ja. Prøvde også å slette temp filer nå, men fikk samme beskjeden. Er det flere enn c:/windows/temp jeg skal tømme? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 prøv å kjøre ccleaner www.ccleaner.com etter det kan du prøve å installere java.. Lenke til kommentar
Ludvig82 Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 prøv å kjøre ccleaner www.ccleaner.com etter det kan du prøve å installere java.. Da er det prøvd, men får fortsatt den samme feilmeldingen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Slett Windows installer 3.1.... Lenke til kommentar
am3k Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Har du noen elementer under Windows Update som ikke er installert? Har du forsøkt å gå tilbake til et tidligere gjennopprettings tidspunkt? Windows vil som oftest opprette disse ved installering av oppdateringer. Er det flere enn c:/windows/temp jeg skal tømme? Klikk Windows tasten + R Skriv inn %Temp% Klikk Enter Her finner du de fleste temp filene. Du kan for øvrig også forsøke med noe så enkelt som å kjøre disk opprydding (Klikk start knappen, i start søk feltet skriver du inn "cleanmgr", Klikk enter) Endret 4. oktober 2008 av am3k Lenke til kommentar
Ludvig82 Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Har du noen elementer under Windows Update som ikke er installert? Har du forsøkt å gå tilbake til et tidligere gjennopprettings tidspunkt? Windows vil som oftest opprette disse ved installering av oppdateringer. Er det flere enn c:/windows/temp jeg skal tømme? Klikk Windows tasten + R Skriv inn %Temp% Klikk Enter Her finner du de fleste temp filene. Du kan for øvrig også forsøke med noe så enkelt som å kjøre disk opprydding (Klikk start knappen, i start søk feltet skriver du inn "cleanmgr", Klikk enter) Nå er alle tipsene prøvd, men ingenting fungerer Blir vel en clean innstall tenker jeg. Men tusen takk for alle tips! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå