Gå til innhold

Final Fantasy cube


Anbefalte innlegg

Jeg lager dette kabinettet fordi jeg hovedsaklig er lei av å drasse på ørten ting, når jeg skal ha med meg pcen et sted. Så en alt i et cube kabinett blir litt mindre slitt.

 

Update 8/10: Deler bestilt og skjerm type bestemt.

Update 11/10: Første pakke fra datakjeden kommet.

 

Selve kabinettet har jeg tenkt å bygge i tre, bygget slik at det er enkelt å komme til inni for å enkelt og oppgradere.

 

Når det kommer til hva som skal inn i kabinettet, så tenkte jeg 3 server pcer som driver rundt 80 hardisker og en gamer pc med 4 skjermer. Men siden å kjøpe alt nytt er for å utenfor mitt rekkevidde, så ber jeg alle som har data deler de vil bli kvitt om å kontakte meg. Uansett hvilke deler det er snakk om, så er jeg intersert så lenge det fungerer. Men spesielet raid kort og hardisker, siden de i lag med skjermene er de dyreste delene i pcen. Både salg av deler og donasjoner er velkommen.

 

Utsiden av kabinettet har jeg tenkt å dekorere med bilder fra final fantasy serien.

 

Et par bilder om hvordan jeg har tenkt det

2lc0ggl.jpg

mcxd2e.jpg

 

Final Fantasy cube - kommentar tråd

Endret av Chiobe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var delene til en av server pcene bestilt, og ramme materialet kjøpt. Kommer tilbake med mer når jeg finner en passende skjermmodel.

 

Edit:

Har da funner skjermen jeg vil ha, BenQ E2200HD. Og den vil bli bestilt så snart den er på lager.

Endret av Chiobe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...