Gå til innhold

iPhone 3G - Bra?


Weir

Anbefalte innlegg

Eg vurderer å kjøpe denne iPhone og eg lurer på om den er så bra som det sies og om det er mulig å skaffe den med så eg må kjøpe kode så eg kan lade opp telefonen. (har mer kontroll over forbruket da :p) Viss ikke så går det sikkert bra :) Eg vil gjerne høre litt om iPhone bruke er fornøyd med iPhone eller ikke. bør eg kjøpe den? Den gamle mobilen bær eg vel grave ned i hagen snart.

Endret av morten8035
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Driver å titter på ny mobil selv, iphone 3g med gps hørtes flott ut først, men spesielt batteritiden som jeg har fått høre er såpass dårlig at den må lades hver kveld trekker en god del ned for min del. Videre er den temmelig stor av størrelse og selges vel bare med netcom abonnement?

 

Det kommer ann på bruken. HTC touch diamond har etter min mening enda dårligere batterikapasitet, så det er ikke den værste der ute. Med litt forsiktig bruk holder den betraktelig lengre enn 1 dag.

 

De selges bare med netcom abonement, men hvis det ikke frister, kan du kjøpe den med iTalk small og bryte avtalen. Da får då en telefon uten operatørlås for ca. 4200.- (8GB).

Lenke til kommentar

Alternative iPhone-abonnement som kanskje kan ha interesse: http://www.mewe.no/

F.eks: 12 mnd kontrakt med kjøpspris 3.490 + 200 kr/mnd * 12 mnd (minimumsfakturering, alt går til forbruk) = 5.890 totalt

Mewe kan kombineres med andre Netcomtjenester som trekkes fra det faste månedlige minimumsbeløpet. Vil du f.eks ha Connect fritid som gir deg fri surfing kveld og helg, så trekkes 99 kr av de 200, slik at du har 101 kr til ringing/SMS.

 

Anbefaler iPhone på det sterkeste. Suveren kvalitetsfølelse og brukervennlighet, den er en fryd å bruke, og det finnes tusenvis av tilgjengelige applikasjoner for både underholdning og nytte - og ikke minst, den er også den kanskje beste iPoden noensinne ;)

Lenke til kommentar

iPhone er en perfekt alt-i-ett-dings. Personlig har jeg hatt iPhone i nesten ett år nå (begynte med 1gen 8GB) og det er fortsatt like morsomt å bruke telefonen til ting og tang. Jeg har enda 1gen 16GB og ser ingen grunn til å oppgradere til 3G versjonen (trenger ikke GPS eller 3G), samtidig så foretrekker jeg byggekvaliteten (aluminiums bakdeksel) og batterilevetiden (betraktelig bedre enn 3G versjonen) på 1gen.

Lenke til kommentar
mewe siden koster den jo over 10000,- og så mye er eg ikke villig å betale.

Da har du ikke giddet klikke deg forbi forsiden der det står et priseksempel med forbruk på 800 kr/mnd. Hvis du ikke skjønner forskjellen på 200 og 800 kr/mnd gidder jeg heller ikke bruke mer tid på deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...