chris300 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Noen som kan hjelpe meg å få fjernet internett deling ikonet på forsiden til n95 min? Telefonen virker helt merkelig etter oppdatering til nyeste software.. 30 et eller anna... Håper noen kan svare... Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Er det ikke bare å bytte snarveier da? Eller..? Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Nei. Ikonet jeg tenker på ligger under : Wlan scanning ikonet.. Frykter at den bruker seg selv uten at jeg vet det ettersom den begynner å lyse uten at jeg har rørt den når den ligger på bordet.... Noen forslag? Lenke til kommentar
Vighan Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Du kan jo slå av aktiv ventemodus. Ellers er eneste alternativ å hacke telefonen. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Føler meg rimelig grønn på området her. Noen som har teskje versjonen? Lenke til kommentar
granny Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Er ikke helt sikker på om jeg forstår hva du mener nå med internettsymbol? Har du fått slått på at den søker etter trådløst nettverk så kan du gå på: Meny - Verktøy - Innstillinger - Tilkobling - Trådløst LAN - Valg - Velge Aldri. Da forsvinner symbolet og den vil heller ikke søke etter nettverk. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Nei, det er et ikon under der. som heter: internett deling. Det kom først etter jeg oppgraderte telefonen. *savner gamle prog varen min jeg* Noen som vet om jeg kan resette den tilbake kanskje så jeg kan få den prog varen som fulgte med tlf? Er det i det hele tatt mulig?? Litt blank på mobil bare... Lenke til kommentar
granny Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hvordan ser ikonet ut da? Hvis du kan forklare det? Du burde jo selvfølgelig tatt sikkerhetskopi FØR du oppdaterte.. men det er jo litt seint nå Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hvorfor i all verden vil du fjerne det...? Det gjør da ingenting at den er der Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Hvordan ser ikonet ut da? Hvis du kan forklare det?Du burde jo selvfølgelig tatt sikkerhetskopi FØR du oppdaterte.. men det er jo litt seint nå En bitteliten jordklode med en pc-skjerm foran?? Lenke til kommentar
granny Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hvordan ser ikonet ut da? Hvis du kan forklare det?Du burde jo selvfølgelig tatt sikkerhetskopi FØR du oppdaterte.. men det er jo litt seint nå En bitteliten jordklode med en pc-skjerm foran?? Har du aktivert Flickr eller Vox som ihvertfall hos meg er de programmene som ligger under internett-deling? Mulig du da bare kan avslutte dette? Lenke til kommentar
Golding Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Bumper denne jeg. Jeg har som standard snarveier: kontakter, meldinger, internett, bluetooth osv. Dette er en del småikoner som ligger øverst under klokken etc. UNDER der igjen ligger: "Søk: Internett og mitt innhold" "Ingen kalenderoppføringer" "WLAN-skanning er av" "Internett-deling" Disse fire sistnevnte tingene her vil jeg ha bort, da jeg ikke bruker de. Hvordan? Lenke til kommentar
granny Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Bumper denne jeg. Jeg har som standard snarveier: kontakter, meldinger, internett, bluetooth osv. Dette er en del småikoner som ligger øverst under klokken etc. UNDER der igjen ligger: "Søk: Internett og mitt innhold" "Ingen kalenderoppføringer" "WLAN-skanning er av" "Internett-deling" Disse fire sistnevnte tingene her vil jeg ha bort, da jeg ikke bruker de. Hvordan? Har ikke funnet en måte å fjerne bare de som ligger under - men hvis du går på -verktøy -Innstillinger -generell -tilpasning -ventemodus -aktiv ventemodus - AV Så forsvinner alle de som står på skjermen. så kan du jo velge selv under snarveier om hvilke valgtaster som du ønsker å bruke til snarveiene du vil ha.. Noen annen løsning ser jeg ikke i farten. Så da må du bare ta et valg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå