banansplitt™ Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Platformer Screenshots Omtaler Det er ingen tvil, FIFA 09 er det beste i serien på lenge. Det ligger på samme nivå som UEFA EURO 2008 og Champions League 2006-2007 gjorde da de kom ut. FIFA 09 føles friskt, fritt og uhyre stort – her blir du neppe lei før neste utgave kommer om et drøyt år. Her kan du kose deg alene med «Be A Pro»-modusen, eller sammen med en venn eller tre i sofaen. Det blir også spennende å se hvordan ti mot ti over nett vil fungere når fotballhordene slipper til. Noen minuser er det likevel å sette fingeren på. Skriptingen under kamper er fortsatt litt for synlig, noe som gir enkelte trege vendinger og mottak – og det er ikke noe som er mer irriterende enn å miste ballen når du faktisk ikke kontrollerer spilleren. Alt sett under et er imidlertid FIFA 09 et svært godt produkt, fotballelskere kan bare glede seg. Anmeldelsen baserer seg på Xbox 360-utgaven av FIFA 09. Spillet kommer også på PC, Playstation 2, Playstation 3, DS, PSP og Wi, og utgis 2. oktober. 8 / 10 Endret 2. oktober 2008 av Points Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Herlig med en sånn tråd. Enig med deg Points. Hadde forventet å se Torres og Ronaldo på coveret eller noe sånn. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 hey, dette var en god ide! Ok. Så jeg har 360 og ps3. Fifa 09 bare på ps3. Men fifa 08 har jeg på begge så ja, tenkte jeg skulle skrive GT og PSN her. PSN: trust47 GT: tc47 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Har på ps3. PSN er Jgiggs. La deg til tc Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Har på PS3. PSN: Quayle7 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Tror jeg kommer til å kjøpe meg 360 og FIFA imorgen eller på lørdag Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Blir et vanskelig valg for meg og jeg skal kjøpe spillet til min gamle PS2 som teller på knappene, eller invistere i en Xbox360/PS3 først. Hvor ligger prisen på en Xbox 360 these days? Og er det noen som har en forklaring på at Ronaldinho har Brasil-drakt på Nintendo DS-coveret? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Blir et vanskelig valg for meg og jeg skal kjøpe spillet til min gamle PS2 som teller på knappene, eller invistere i en Xbox360/PS3 først. Hvor ligger prisen på en Xbox 360 these days? Og er det noen som har en forklaring på at Ronaldinho har Brasil-drakt på Nintendo DS-coveret? Elkjøp har tilbud på 360 ut uka Premium koster 1900, husker ikke de andre... Lenke til kommentar
claes Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Får det forhåpentligvis i posten imorgen Xbox Live: Claes91 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) + Skudd har blitt forbedret. + Lettere å gjøre feil, miste ballen når man tar finter osv. + Hvis man slår en pasning er det ikke sagt at man da får den, ballen er på en måte ikke låst til deg som tidligere. - Latterlig mye blåsing fra dommern, ødelegger MYE. - Alt for lett å løpe gjennom et forsvar med raske spillere som f.eks. Ronaldo. - Man må oppdatere squad HVER ENESTE GANG man skal spille en match? - At jeg taper en kamp fordi dommeren (!!) spiller gjennom motstandern med en fantastisk heading på overtid. - Keeperen kan ikke bevege seg raskt langs linja på straffer. - Ballen skrur enormt. - Dårligere grafikk enn 08 versjonen, gressmattene er jo forferdelige. - Veldig vanskelig å skifte taktikk, hvorfor kan man ikke bruke sin standard lagrede taktikk når man spiller online? Utrolig dritt å måtte skifte før hver eneste kamp. - Irriterende at man må se så mye repriser, feiringer osv, video av spillere som kommer ut på banen. - 40 sekunders pause når man skal skifte taktikk online. Endret 2. oktober 2008 av Points Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Enig, totalt enig. Bare en ting til, det med gjennombruddspasninger har blitt bedre når man får det skikkelig til. Men syns dommeren er alltid full, blåser alt for mye. Og med Ronaldo så er det umulig å skyte, ballen skrur jo som faen. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Høres ut som at FIFA 09 har FIFA 99-syndromet: ballen skrur støtt og stadig. Det sagt, så syns jeg ballens oppførsel alltid har vært preget av mye skru i FIFA-serien. Dessverre for dere FIFA-fans, så er ballfysikken i PES helt klart et nøkkelpunkt for spillet med en riktig oppførsel. Så her har ikke E.A. gjort jobben sin godt nok. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Ser jeg syner, eller selger Spaceworld FIFA 09 for 299,- til alle konsoller? Tror nok at jeg stikker innom butikken om et par dager og kjøper spillet. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 http://www.spaceworld.no/wsp/spaceworld/fr...amp;l1=&l2= Ja, du ser syner. Lenke til kommentar
claes Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Er som å spille med en badeball til tider, ballen flyr jo til himmels såvidt man trykker Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 http://www.spaceworld.no/wsp/spaceworld/fr...amp;l1=&l2= Ja, du ser syner. Jeg snakker ikke om webpriser, men butikkpriser. I Spaceworld-avisen stod det 299,- da jeg sjekket tidligere i dag... Lenke til kommentar
claes Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Sikker på at det ikke står "Fra 299,-" da? DS versjonen er vel så billig Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 http://www.spaceworld.no/wsp/spaceworld/fr...amp;l1=&l2= Ja, du ser syner. Jeg snakker ikke om webpriser, men butikkpriser. I Spaceworld-avisen stod det 299,- da jeg sjekket tidligere i dag... Det er jævla merkelig, og jævla synd for jeg kjøpte det for 425 kr Kunne ha spart litt over 100 spenn, men samme faen. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Ah her vi er! Lett som faen gjennom gamer forumet jeg Tror dere ikke lillebroren min betalte 600kr for spillet hos EB Games eller no. Jaja hans penger Lenke til kommentar
wûst Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Er det samme funksjoner/features på PS3 og 360? Off topic: Har 360 arcade, hva må kjøpe for å spille Live? (Har trådløst hjemme) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå