Gå til innhold

Xbox live: Får sjelden logget på og er treigt

cavumo

Anbefalte innlegg

Er det bare meg som opplever at Live er unormalt treigt og disconneter meg omtrent hele tiden? Og når jeg først får logget på går det treigt og jeg blir som regel disconneted etter ett minutt eller noe sånt. Andre som oppleverdet samme?

Jeg antar det har noe med at Live var nede igår, og at de har noen problemer med serverene. Jeg har sjekket bloggen til Major Nelson men der står det ikke et kvekk om at Live ikke virker. Får håpe det ordner seg snart, jeg vil drepe Eliter og Spartanere! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er det ute igjen her, blir gal!!!!! Er jo Fifa09 i morgne på meg og her sitter folk uten live. Forpulte folk. Skal ringe til Microsoft hvis ikke dette ordner seg. Er jo flere folk på vennelisten min som spiller. Dem sier at dem har ikke hatt noe problem.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL
BTW, Kan jeg logge på XboxLive med å sette opp nettverksbro mellom pc og Xbox'en ? :)

Ja, men har du problemer tar du det i en annen/egen tråd.

Majornelson har for øvrig kommentert problemene i twitter-bloggen sin, så de jobber med det. Er LIVE nede eller har andre problemer, kan man også alltid sjekke statusen på denne linken:http://www.xbox.com/en-US/support/

Status:

Users will not be able to connect or log into Xbox LIVE. We are aware of the problem and working to resolve the issue. We apologize for any inconvenience this may cause.

Lenke til kommentar
BTW, Kan jeg logge på XboxLive med å sette opp nettverksbro mellom pc og Xbox'en ? :)

Ja, men har du problemer tar du det i en annen/egen tråd.

Majornelson har for øvrig kommentert problemene i twitter-bloggen sin, så de jobber med det. Er LIVE nede eller har andre problemer, kan man også alltid sjekke statusen på denne linken:http://www.xbox.com/en-US/support/

Status:

Users will not be able to connect or log into Xbox LIVE. We are aware of the problem and working to resolve the issue. We apologize for any inconvenience this may cause.

Endelig godt å høre. Merkleig at det forsatt er noen som kan være på live og noen ikke. Merkelig!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...