Grønning Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hei ! Har akuratt fått min nye xbox 360 elite, og sliter med å koble den til trådløs nettverk. Den forrige xbox'en koblet seg opp med den gang, og det var ingen problemer. Men nå sier xboxen bare at koden ikke er "valid". Jeg har prøvd 1000 ganger, og jeg vet det er riktig kode! Hva skal jeg gjøre? .. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Jeg sliter med å få registrert min nye 360 Elite på Live. Kommer halvveis i registreringen og får beskjed om at Xbox Live ikke er tilgjengelig for øyeblikket. Tydeligvis noen problemer hos MS nå. Endret 1. oktober 2008 av Frittgående Egg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg synes det var enklest å bare gå på www.live.no og registrere mailadressen og alt der. Så bare logger man inn med brukernavn/passord man regga, så virker det. Mye mindre menyvandring med xbox stikka. Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Det er ikke live som er problemet, det er oppkoblingen til nettet ;/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Mhm, bruker kabel bort til modemet, da bare virker det av seg selv, så. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 det er litt kødd med live akkurat nå....... Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg VET at det er mye kødd med xbox live nå ! MEN, det er ikke det som er problemet ! Det er oppkoblingen til nettverket ! Og jeg har bare trådløs, har ikke mulighet for kabel.... Lenke til kommentar
rus Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Grunnen til at du ikke får koblet deg til er nok fordi live er nede. Flere andre som har hatt problemer selv. Så smør deg med tålmodighet og vent... Lenke til kommentar
Niram Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Noen som vet når live er oppe igjen? Skulle laste ned fifa demoen jeg meen : ) Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Okei Da stoler jeg på dere at det er LIVE sin feil at jeg ikke får koblet til nettet.. Kan noen si fra når Live er oppe å går igjen? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Det har nettopp vært en 24t nedetid på Xbox Live. Dette for oppdateringer osv, men det er ikke bare er å trykke på en knapp så fungerer alt igjen. Er nok oppe 100% igjen i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå