abraxa Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Endret 17. oktober 2008 av abraxa Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Første bidrag ble litt, mja, uinspirert. Måtte croppe hardt for å få noe vettugt ut av det her. Dag 1 Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Hadde litt mer å velge mellom i dag, og gikk for en safe variant. Legger ut et par andre på flickr. Dag 2 Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Likte godt bildet fra dag 2. Et fint høstmotiv, med både sliten natur og bil. Og for en sinnsykt behagelig bokeh på det objektivet! Lenke til kommentar
erlingba Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Fint med bladene som ligger på bagasjelokket og peker nedover mot baklykta. Er dette tatt i Rathkes Gate ved Sofienbergparken? Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Takk for kommentarene, bildet er tatt ved Sofienbergparken ja, gata som går ned øst for kirka. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Likte også bilde nummer 2. Slet selv med inspirasjon i dag som du gjorde igår, men det ble noe ut av det til slutt. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Bilde nummer to satt som et skudd, med fin komposisjon og skikkelige høstfarger. Minner meg om et bilde brukeren Anew tok i sommer, men det var vel av en rød boble. Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Dag 6 Hadde et par andre bilder med potensiale, men orket ikke sitte med etterbehandling i kveld, så da ble det dette. Rett fra kamera + oppskarping og oppretting. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Vakkert. Kontrasten bellom det blå, kalde og mørke mot det varme, gule lyset går fint sammen. Skulle jeg påpekt noe, måtte det vært at bildet er litt trangt, men du bruker jo tross alt 85mm Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Det første bildet var litt... tamt. Men de to neste - herlige! Bra bruk av farger, bra fokus, god komposisjon. Nice! Lenke til kommentar
Kvarten Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Slenger meg på de andre her. Likte godt bilde av volvoen. Det første bilde ditt gir meg en følelse av tetthet, og upersonlighet. àla 1984 av George Orwell. Til å være uinspirert har du fått til noe bra allikevel. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Veldig kontrast i lyssettingen her. Både svært kaldt og svært varmt lys. Fin vinkel du har benyttet. Ser ut som noe er slutt og alle har gått. De to foregående er heller ikke å forakte. Ser ut som det er høst både for Amazonen og naturen. Du ser noe av kvalitetene til 85 f/1.4 i bakgrunnen her. På det første er det en utrolig samlig av forskjellig vinkler og et uvanlig lys. Lenke til kommentar
magnus.o Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Dag 6: Skikkelig tøff effekt når fokusområdet går horisontalt og lysstripen bakfra går vertikalt! TØFT! Lenke til kommentar
andreasoverland Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Er "Dag 6" fra Munch-kafeen? Kult kontrast som nevnt, og bra med lav vinkel. Andreas Øverland Endret 7. oktober 2008 av andreasoverland Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Er "Dag 6" fra Munch-kafeen? Kult kontrast som nevnt, og bra med lav vinkel. Andreas Øverland Stemmer det, godt observert! Ellers takk for alle kommentarer Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Dag 8 Henger litt etter med opplastingen, skal prøve å skjerpe meg. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Skal være ærlig og si at jeg ikke har peiling på hva du har tatt bilde av, men jeg liker symmetrien, den snevre dybdeskarpheten og den nesten kunstige gulfargen i bunnen. Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Er det garderoben på operaen? Deilig symetri, selv om den ikke satt helt 100% (synes det er såpass vanskelig uansett at det blir småpirk på en sådan komposisjon) Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Bra at man kan benytte garderober til noe annet enn et sted å henge fra seg klær. Her har du fått frem et stramt og fint geledd. Den nettingen sto også bra til de strenge vertikallinjene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå