Bendorama Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Denne mobil telefon ligger jo utover alle auksjoner osv, DYR også, why? den har jo ikke farge skjerm en gang:S Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Fordi den passer i bilhandsfreen til 5110, 6110 osv. Den er det SÆRDELES mange som har. Derfor! Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Det er umulig den rette grunnen! Lenke til kommentar
>NightHawk< Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Fordi det er den beste mobilen Nokia har laget. Pass deg forøvrig mot disse som selges på Qxl og finn.no. Ser du "nye og ubrukte" 6310i selges, så styr unna. De er kopier. Noen er faktisk gode kopier, men er alikevel ikke en ekte 6310i Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Det er umulig den rette grunnen! Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 NadaX7: Ser du her ser du at tilogmed Maybach bruker 6310 i sin handsfree! Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Fordi folk kjøper ikke mobiler bare fordi passer til en holder! Lenke til kommentar
>NightHawk< Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 ....refererer til mitt tidligere innlegg . Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Fordi folk kjøper ikke mobiler bare fordi passer til en holder! Så hva ville du gjort når du kjøpte deg en "ny" Mercedes med innebygget telefonifunksjon - som krevde en 6310i? Det er da nok av Mercedeser på veiene til at det er et marked for 6310i'er. Endret 30. september 2008 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Mener enda at det må ha fler grunner Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Det kan nok være kun den eneste grunnen ja. Alle jeg kjenner som vil ha den nevner Handsfreen som eneste årsak! Andre kan være: Det er en av de beste mobilene Nokia har laget Den har særdeles lang standbytid og ingen fargeskjerm som tømmer den på null komma niks. Lenke til kommentar
zand Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Som Gromit sier, det er nok en kombinasjon av at det er et enormt antall biler der ute med eldre Nokia bilmonteringssett, men også det at den er helt vilt slitesterk. Da jeg jobbet i mobilbutikk fikk vi flere henvendelser ukentlig om vi kunne skaffe til veie 6310i. Hadde noen sittet på et lager sånne kunne man tjent gode penger. Endret 3. oktober 2008 av zand Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Grunnen er vel at denne telefonen nesten er udødelig, veldig mange firmaer som fortsatt bruker disse, og det er telefoner som gjør seg utmerket for de fleste bedrifter! Dessuten finnes det utallige biler med handsfree løsning for denne telefonen. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Er taxisjåfører gjevnlig innom sjappa her og spør etter denne modellen Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Kjøpte meg aldri en 6310 jeg. Angrer litt på det nå. Derimot har jeg fortsatt 6210-en min liggende her. Det var vell så og si samme telefon, men uten bluetooth. Også det var en telefon som bare funker og funker. Alltid kjekt å ha den liggende i reserve. Disse telefonene er nok populære a) Fordi svært mange har bilhandsfree som passer b) Det er bra telefoner som bare funker og funker c) Om man skal ha en telefon for å gjøre det telefoner primært er tiltenkt, nemlig å ringe, er en slik telefon ideel d) Bra batterilevetid e) Ikke alle er teknofile som _må_ ha det nyeste av det nyeste. Endret 4. oktober 2008 av cyclo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå