Søppelsveitt Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 (endret) HeiNoen andre enn meg som er slave av denne serien? Fant ikke noen annen tråd om den. Ja, det går mye i krabber, sjø og sailors, men det er til tider råspennende. Det er noe med det å ligge på sofaen å se på disse våghalsene på storhavet. Originaltittel: Deadliest CatchNorsk tittel: Krabbefiske i AlaskaSjanger: Reality/ DokumentarTv kanal: Discovery ChannelSesonger: 12Crab in the tank is money in the bank!----------Hvil i fred Phil Harris (Cpt. FV Cornelia Marie) 1956 - 2010 Endret 4. mai 2016 av Søppelsveitt Lenke til kommentar
GameFace Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 x2 !! digger serien.. vet ikke når sesong 5 kommer men er vel like rundt hjørnet vil jeg tro. De reklamerer jo med ny sesong på discovery for tiden har jeg sett Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 30. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Jeg er i Australia nå....bor i student village og det er dårlig med Discovery her. Har fire sesonger på pcn, men alt har jeg sett to ganger eller mer. Forholdene de fisker i, er jo helt vanvittige(og jeg er nordlending). Ikke bare det at de leker med døden, men jeg er også mektig imponert over arbeidsmoralen. De jobber 50timers strekk i 20meters bølger som fryser til is straks de treffer båtene. Gjør jobben, fyll båten.....slappe av kan man gjøre senere. Liker det! Lenke til kommentar
GameFace Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 okei. ja helt villt å se på. Trur ikke folk skjønner hvor hardt det er å være er ute å jobbe dag inn å dag ut. Får et vist inntrykk på tv av både vær,vind å bølger men er nok enda tøffere enn det ser ut til. Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Jepp dette er en kul serie, men syns litt av spenning forsvant da de gikk over kvoter på fangsten. Mistet litt av klondyke stemningen. Nå får de jo kvota uansett, bare lengden de er ute som varier.. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 30. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Joda, enig i det. For meg ligger mye av underholdningsverdien også i selve "typene" som er der. Sjargongen fiskerne imellom, respekten og hatet av kapteiner, måten de får jobben til å se lett ut. Også det at det er rimelig fjernt fra alt annet. Lenke til kommentar
GameFace Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 Jepp dette er en kul serie, men syns litt av spenning forsvant da de gikk over kvoter på fangsten. Mistet litt av klondyke stemningen. Nå får de jo kvota uansett, bare lengden de er ute som varier.. Enig i akkurat det. fulgte ikke no særlig med før sesong 4 men så nettopp ferdig sesong 1 nå å du verden å spennende den var:) Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Så på det i dag. Er ganske morsomt! Lenke til kommentar
NuGgIZ Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) jupp, ser på det eg og.. e ganske spennende.. fattern og den ene bror min har jobbet der oppe og fisket etter konge krabben og.. så e litt spennende og høre fra han og kor hardt arbeid det egentli er.. og ikkje minst det e karmøy folk i programmet, så det veier jo veldi opp.. Endret 16. desember 2008 av NuGgIZ Lenke til kommentar
Kongen av Lassa Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 Var noen på imdb forumet som sa at alle sesongene har begynnt i april og at derfor sesong 5 også sansynligvis begynner da. Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 jupp, ser på det eg og.. e ganske spennende.. fattern og den ene bror min har jobbet der oppe og fisket etter konge krabben og.. så e litt spennende og høre fra han og kor hardt arbeid det egentli er.. og ikkje minst det e karmøy folk i programmet, så det veier jo veldi opp.. noen nordmenn som jobber der? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 Hansen-brødrene på Nortwestern er såvidt jeg har forstått det sønnene til to norske utvandrere. Snakker flytende Norsk, visstnok. Lenke til kommentar
NuGgIZ Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 jupp, ser på det eg og.. e ganske spennende.. fattern og den ene bror min har jobbet der oppe og fisket etter konge krabben og.. så e litt spennende og høre fra han og kor hardt arbeid det egentli er.. og ikkje minst det e karmøy folk i programmet, så det veier jo veldi opp.. noen nordmenn som jobber der? jupp, hansen brødrene på northwestern e nordmenn. faren deres kommer fra åkra på karmøy.. og sig pleier og reise ne der 1 gang i året tror eg på besøk.. http://karmoybladet.no/nyhet.cfm?nyhetid=646 også mener eg at north america båten også har norsk eiger, mener han og sku være fra karmøy.. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 Haha, denne serien er jo genial! Digger å sitte oppe sent å se på Deadliest catch. Må helst være mørkt i rommet, da er det fint (: Lenke til kommentar
Glema Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 Det er en kongebra serie Hvilken båter liker dere best? Jeg liker Northwestern og Time Bandit best. Hillstrand brødrene er jo ufattelig tøffe og finner på mye sprell Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Cornelia Marie Kapteinen der er så kul. Endret 22. desember 2008 av Twinkle Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 Fantastisk å se at det er andre som følger med på denne serien også.. Hadde aldri trodd at jeg skulle syntes krabbe-fiske er så underholdene. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 Var noen på imdb forumet som sa at alle sesongene har begynnt i april og at derfor sesong 5 også sansynligvis begynner da. Opptakene begynte tydligvis i oktober: – Jeg får mange henvendelser om at det ikke er så bra, en blir et forbilde for mange, så jeg må nok slutte med røyken. Kanskje jeg kan sponses av et firma som lager sånne plaster når vi skal igang med opptakene til femte sesong nå i oktober, ler han på vei ned trappene hos Karmøybladet, med røyken i hånden, klar til å tennes. (Sig Hansen) Lenke til kommentar
Kongen av Lassa Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 Var noen på imdb forumet som sa at alle sesongene har begynnt i april og at derfor sesong 5 også sansynligvis begynner da. Opptakene begynte tydligvis i oktober: Jeg prata om TV sesongen, ikke krabbe sesongen. De må jo filme det som skjer før de kan sende det på TV. Her er forsåvidt tråden jeg siktet til. Lenke til kommentar
NuGgIZ Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) neste sesong begynner vel etter sommeren til neste år. var det ikkje då de begynte i år? Endret 24. desember 2008 av NuGgIZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå