robinhoisbest Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Hei! jeg er en 16 år gammel gutt som har begynt på studiespesialisering men jeg føler meg ikke hjemme og vurderer å bytte til media og kommunikasjon. Kan noen gi meg litt info om MK ? for eksempel hva man kan bli hvis man tar MK ? Er det lurt for meg å bytte til MK hvis jeg tenker på fremtid og at jeg vil ha en bra og lønnspm jobb ? Jeg håper noen kan komme med tips om hva jeg bør gjøre og info om Media og Kommunikasjon. Oxo lurer jeg på om jeg kan ta medier og kommunaksjon i 3 år oxo søke inn på BI å bli eiendomsmegler ? Tusen Takk for hjelpen på forhånd Endret 29. september 2008 av robinhoisbest Lenke til kommentar
julehege Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Media og kommunikasjon gir deg muligheter for generell studiekompetanse - og da kan du bli masse rart Men du kan også velge å utdanne deg som fotograf og sånn. Snakk med studieveilederen på skolen din? Lenke til kommentar
robinhoisbest Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Media og kommunikasjon gir deg muligheter for generell studiekompetanse - og da kan du bli masse rart Men du kan også velge å utdanne deg som fotograf og sånn. Snakk med studieveilederen på skolen din? men går det ann for meg å bli eiendomsmegler hvis jeg går på MK. Og må jeg da ta allmen påbygg? jeg får ikke snakket med rådgiveren min siden det er høstferie nå og jeg må bytte senest på mandag rett etter høstferien hvis jeg skal bytte så da får jeg ikke snakket med henne.. takk for hjelpen Lenke til kommentar
leech Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Nei, du trenger ikke å ta påbygging når du går MK. MK gir deg generell studiekompetanse, og sist jeg sjekket så krever ikke BI noe annet enn generell studekompetanse, samt at du oppfyller karakterkravene. Dette er forutsatt at det er BI du hadde tenkt deg, så klart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå