Jajakanskjedet Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Hei jeg fikk ett Kodak easyshare ZD710 av faren min og han han kan ikke huske om han har ladet det før eller ikke.... det jeg lurer på er hvordan jeg kan lade kameraet. I bruksanvisningen står det at det batteriet jeg har ikke er oppladbart. Hvor kan jeg kjøpe batteri og lader? ver så snill å hjelp!!!!!!!!! Endret 27. september 2008 av kennet94 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Kameraet bruker CR-V3 batterier som ikke kan skaffes oppladbare, men du kan også bruke vanlige AA batterier i kameraet, som kan skaffes oppladbare. Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 tusen takk Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Kjære vene. Kjenner du ikke igjen vanlige penlight-batterier med en gang? For å ikke være slem så skal jeg tilgi deg det hvis du er under 14 år, men AA/penlight er jo verdens mest brukte batterier, og du bør jo vite at det finnes ladere og batterier å få kjøpt av den typen. Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 hehe... jaja,,, viste no det... men tenkte bare ikke på det, siden det kun følte med ett annet batteri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå