uzzors2k Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Dere vet hva dette er til. Arbeidslogg: Uzzors2k's 2. Kabinett Første oppgave, uttales Küb som Cube? Hvis ikke kom med alternative stavemåter forskjellig fra Cube og Kube. Andre forslag til navn aksepteres. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Likte veldig godt det gamle kabinettet ditt, så blir bra dette og Lenke til kommentar
uzzors2k Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Takk for positiv tilbakemelding! :!: Jeg tror proskjektet blir hetende "Teh Küb", om ikke annet enn at det er så stygt. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Takk for positiv tilbakemelding! :!: Jeg tror proskjektet blir hetende "Teh Küb", om ikke annet enn at det er så stygt. Isåfall "The Küb" Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hvordan tre bruker du? Ser jo mugent ut Lenke til kommentar
dePt Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Lov meg at du ikke går i fellen og blir overivrig og utolmodig når det gjelder sparkling og grunning. Ta deg god tid på dette! Gleder meg til å se ressultatet Følger med Lenke til kommentar
uzzors2k Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Treverket er bare noe gammelt jeg hadde liggende, men det er fortsatt bruktbart! Vi bodde litt lengre ned i gata før, nær en myr så det var ganske fuktig i garasjen der treverket var. Der jeg bor nå er det bedre luftgjennomstrømning og treverket har fått tørke ut i over et år. Det tar bare litt pussing før spor av muggen forsvinner. Jeg har bestilt en ny CPU blokk og to vifte-griller fra Petra's Tech Shop, som tidligst er her neste uke, kanskje uken deretter igjen. Det bør drøye ting lenge nok til at jeg ikke forhaster meg, dePt. Ifølge planen vil grunningen være ferdig etter helgen, men jeg vet forsatt ikke hvor fort grunningen tørker. Men hvis det ligner lakken jeg brukte fra samme produsent tar det bare et kvarter før det er støvtørt. Og det var på metal! Jeg har bare en eller to strøk med sparkel igjen før jeg kan grunne. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Etter et kvarter vil grunningen fortsatt være litt myk. Annbefaler å vente litt til før du begynde å våtslipe den. Lover bra dette Endret 10. oktober 2008 av dePt Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Synes det ble litt for mye ugjevnheter og fliser. Du skulle ha tatt et par runder med sparkel før ut grunnet. Men ellers ok Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Synes det ble litt for mye ugjevnheter og fliser. Du skulle ha tatt et par runder med sparkel før ut grunnet. Men ellers ok Einig. Lenke til kommentar
uzzors2k Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 Enig jeg også. Det virket som om overflaten var pusset nok, men da det første laget med grunning var på skjønte jeg fort at det ikke var tilfellet. Men, men, meningen er bare at det skal holde på hardwaret mitt. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Ble bra den da likte Mario Men du kunne godt brukt et annet drev.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå