BorN Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Originalt postet i sticky-tråden "Pekepinn: Stasjonær PC til 9000 kr" der det diskuteres i hvorvidt dette er det beste gamer-oppsettet for 9000 kr til dags dato, samt forbedringer til komponentene. I denne tråden kan man diskuskutere multitasking for dette oppsettet. ------------------------------------------------------------ Oppsettet fra sticky-tråden: (sist oppdatert 23. september 2008, kl. 20.00) Kabinett: Antec Performance P182 Kjøp Hovedkort: Asus P5Q Pro Kjøp Skjermkort: HIS Radeon HD 4870 Kjøp Prossesor: Intel Core Duo E8500 Kjøp CPU-Kjøler: Coolermaster Hyper 212 Kjøp Kjølepasta: Arctic Silver 5 Kjøp Minne: OCZ Platinum PC8500 4GB Kjøp Harddisk: Samsung SpinPoint 750GB Kjøp CD/DVD: Samsung SH-S223F Kjøp Strømforsyning: Corsair TX 650W Kjøp Operativsystem: Windows Vista Home Premium Kjøp ------------------------------------------------------------ Jeg er ikke helt oppdatert med dagens systemer, så jeg har tre spørsmål: 1) Jeg forstår det slik at det er fullt mulig å koble 2 skjermer til ett HIS Radeon HD 4870 ? 2 a)) Er det mulig å koble 2 skjermer til to HIS Radeon HD 4870 når begge skjermkortene er i CrossFire? (mener å ha lest at dette ikke går når CrossFire brukes) 2 b) Hva med 4 skjermer? 3) Har denne maskinen muligheten til omfattende multitasking, der jeg kan spille musikk, Surfe på internett, chatte, og spille et nåtidens fullskjermspill samtidig, uten at det hakker mye? Jeg ser for meg at jeg i ekstreme tilfeller kan komme til å spille på skjerm 1, samtidig som at surfing, chatting og musikk skjer på skjerm 2. Burde jeg muligens velge Quad-prosessor til slikt bruk? Kjør diskusjon! Endret 24. september 2008 av BorN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå