Nagel Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Jeg mottok nettopp en sluttfaktura fra NetCom etter å ha kjøpt en iPhone 3G. Fakturaen er noen kroner for høy, grunnet "faste avgifter". NetCom har tilsynelatende som fast praksis krevet noen penger for mye ved brudd på iPhone-abonnementene. De krever betalt for de dagene man har brukt iTalk-abonnementet i tillegg til at de tar fastprisen for den første måneden. Man betaler altså dobbelt for disse dagene. Med tanke på at NetCom har fått en rekke klager på dette allerede, men likevel fortsetter, er det mulig man nærmer seg bedrageriforsøk. I tillegg er fakturadato oppgitt til 11. september 2008. Jeg mottok den idag. Den skal altså ha brukt 12 dager fra litt lenger nord i Oslo og ned hit. Dette lukter antedatering. Ingen av delene er spesielt positivt for Norges nest største teleoperatør. Tenkte bare jeg skulle nevne det. (Edit: Kortet ned innlegget) Endret 23. september 2008 av Nagel Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Fikk akuratt det samme! Fikk faktisk tre brev fra de med fakturaer. Fikk faktisk for to stk iphone, når jeg bare har hatt en! Så de surrer noe villt om dagen. Etter mye om og men, så fikk jeg redusert fakturen til rett over 2000, og de ville belaste meg for nærmere 5! Tullinger. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Med tanke på at NetCom har fått en rekke klager på dette allerede, men likevel fortsetter, er det mulig man nærmer seg bedrageriforsøk. Jepp, jeg fikk for noen dager siden regning jeg også. Der skal de ha 2699,- for "gebyr for brudd på abonnement" + 29 kr fakturagebyr. Som de fleste har fått med seg er gebyret egentlig 2400. Synes dette begynner å bli på grensen til svindel jeg også, når de fremdeles ikke klarer å fakturere riktig etter at det har blitt tatt opp tidligere at de fakturerte feil på iPhone-kundene. Og tilfeldigvis er denne feilen til ulempe for alle kundene som er berørt av feilen. Jeg sa for øvrig opp abonnementet for over en måned siden, og fikk da noen uker etterpå en faktura med kun faste avgifter. Tenkte at bruddgebyret sikkert kom litt etterpå, men nei. Så kontaktet jeg de igjen, og da plutselig kom den ganske kjapt - med feil beløp + et nytt fakturagebyr. Jeg kjører prinsipp i denne saken, og ba de fjerne fakturagebyret også, siden det er feil at jeg skal betale gebyr pga de rotet det til slik at de måtte sende ut to fakturaer. Pussig hvordan jeg aldri har måttet ta kontakt med operatørene jeg faktisk har brukt de siste 3 årene (Talkmore/One call) - mens Netcom, som jeg var inaktiv kunde hos i 30 dager har jeg foreløpig måttet kontakte 2 ganger pga rot hos dem. Edit: Litt interessant at det er under en halv dag siden du postet denne tråden, og allerede er vi 3 stk som har rapportert om faktura-feil. Tenk hvor mange som ikke bruker dette forumet som antagelig har samme problem da - og enda verre, de som ikke legger merke til det. Leste at Netcom ikke hadde planer om å rette fakturaer, de bad heller folk som hadde fått feil ta kontakt Endret 24. september 2008 av Lurifaksen Lenke til kommentar
angellwax Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 ed kjøp av iPhone og iTalk vil Kunde binde seg til 12 måneders avtaletid. Dersom Abonnementsavtalen sies opp innenfor bindingstiden vil det fremkomme bruddgebyr: * iTalk Small: kr 2400 * iTalk Medium: kr 3000 * iTalk Large: kr 3500 * iConnect: kr 1000,- Bruddgebyret reduseres kvartalsvis * iTalk bruddgebyret reduseres per mnd, og Kunde er pliktig til å betale påbegynt månedsavgift i tillegg til bruddgebyret.. Dette er hentet fra vilkårene: https://netcom.no/abonnement/italk.html?fane=vilkar. Så det virker ikke akkurat som det er noe svindel eller fakturafeil Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Problemet er at Netcom ved ein feil har fakturert for "faste utgifter", i tillegg til månadsavgifta som skal betalast. http://www.teknofil.no/wip4/netcom_iphone-.../d.epl?id=32036 Lenke til kommentar
Nagel Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 ed kjøp av iPhone og iTalk vil Kunde binde seg til 12 måneders avtaletid. Dersom Abonnementsavtalen sies opp innenfor bindingstiden vil det fremkomme bruddgebyr: * iTalk Small: kr 2400 * iTalk Medium: kr 3000 * iTalk Large: kr 3500 * iConnect: kr 1000,- Bruddgebyret reduseres kvartalsvis * iTalk bruddgebyret reduseres per mnd, og Kunde er pliktig til å betale påbegynt månedsavgift i tillegg til bruddgebyret.. Dette er hentet fra vilkårene: https://netcom.no/abonnement/italk.html?fane=vilkar. Så det virker ikke akkurat som det er noe svindel eller fakturafeil De tar betalt for hele den første måneden selv om man sier opp etter tre dager. I tillegg tar de betalt for de tre dagene. Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Jeg var "heldig" og fikk rett faktura på 2799 (2400 + 399), men har sett utrolig mye tull hos andre. Dere burde klage dem inn for forbrukerrådetombudet, det er helt uakseptabelt å gjøre noe som dette feil. Endret 24. september 2008 av eisa01 Lenke til kommentar
Nagel Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Dette hadde jo ikke vært så ille om det var enkelttilfeller. Det spesielle er at de fortsetter praksisen selv om de vet at det er feil. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Argh, nå provoserer Netcom noe voldsomt. Årsaken til at min faktura var feil var at de mener jeg skal betale 2 månedsavgifter. Jeg bestilte den 11.7 og mottok SIM-kortet den 16.7. Den 9.8. sendte jeg oppsigelse via kontakt-skjema. Men de drøyde for sikkerhets skyld til den 12.8 med å registrere abonnementet som oppsagt. Så de mener jeg har hatt abonnementet fra den 11.7 til 12.8. Abonnementet startet altså 5 dager før jeg mottok SIM-kortet, og ble avsluttet 3 dager etter at jeg sa det opp. Jeg har hatt SIM-kortet i 25 dager, og de mener jeg skal betale abonnementsavgift for to fulle måneder. Endret 26. september 2008 av Lurifaksen Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Jezzes, og jeg som trodde je gvar eneste som hadde feil med fakturaen til NetCom. Ikke overrasket egentlig, da jeg har vært kunde der før og har opplevd dårlig kundeservice da også. De er rett og slett overlegene osv. Hadde først store problemer med Iphone bestillingen som tok usedvanlig lang tid pga. rot fra NetCom. Jeg måtte purre i flere dager siden de ikke fikk fram noe på bestillingsnummeret selv om jeg hadde blitt bundet til et abbonement. Jeg ble satt over fra NetCom Iphone service til Moobi og omvendt hver gang jeg ringte. Ingen som kunne hjelpe. NetCom lovte til og med å ringe meg opp, men de gjorde det ikke. Heldigvis var jeg så heldig å måte en dyktig kundebehandler som ordnet opp i dette på fem minutter. Det som overrasket meg mest positivt var faktisk at denne kundebehandleren ringte meg opp igjen etter 10 min også, alle de andre som hadde lovet å ringe tilbake måtte ha minst en dag men ringte ikke tilbake. I følge faktura så startet abonemnetet mitt den 14/8, mens telefonen fikk jeg ikke før den 22/8: 22.08.08 14.46 UTLEVERT SKIEN 22.08.08 08.02 ANKOMMET POSTKONTOR SKIEN 21.08.08 16.28 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 3169 STOKKE 20.08.08 18.35 INNLEVERT POSTTERMINAL 0024 OSLO Siden jeg ville bruke opp datatrafikken jeg uansett ville bli fakturert, ventet jeg litt med å si opp. Jeg sa opp noen dager i ettertid, maks en uke. Etter jeg sa opp bindingen dumpet det en regning i postkassen og en kolonne er morsom: Faste avgifter: NetCom iTalk Medium 14.08.08- 25.08.08 270,58 NetCom iTalk Medium 26.08.08- 25.09.08 699,00 De fakturerte meg altså for 1,5 måned. Sendte så en mail til de om å få en riktig faktura med bruddgebyr og alt siden da hadde forholdet vært ute av verden. (Slike useriøse selskap vil man komme fort som fy ut av). Min mail: Hei. Jeg fikk en regning fra dere, faktura nr. INV005182****, som er på kr. 1024,94. I mellomtiden har jeg brutt dette abbonementet (nummeret er sagt opp), og før jeg fkk snakket ferdig med kundeservice hadde nummeret blitt slått av så jeg ikke fikk snakket med dem ferdig. Det jeg vil ha er en ny fakttura (helst på mail siden dere legger til en ublu fakturagebyr selv for første faktura), slk at jeg kan få riktig sum jeg skal betale (antar det er 3725,36), men jeg trenger også kid nummer jeg kan bruke. MVH KVTL (Jeg vet at merknaden om fakturagebyr kanskje var litt useriøs, men var irritert pga. dette avr første faktura fra dem. Jeg hadde med andre ord ikke mulighet til å inngå noen e-faktura osv., samtidig som de kunne sendt regningen på mail siden de hadde mailadressen min. Her var svaret: Hei.Vi får ikke sendt ut ny faktura for hele beløpet da vi har månedlig fakturing. Vi ber om at faktura betales slik den er mottatt. Vi har lagt inn at du ønsker neste faktura per epost. Ha en fin dag. mvh *** *** Kundesenter NetCom as ringte så inn til NetCom siden jeg som sagt ville betale meg ferdig og spørr om det med at jeg måtte betale for 1.5 måned abbonement når jeg kun skal betale for 1. (Mye penger når man er student). Fikk så til svar at det var min feil at jeg ikke hadde sagt opp før den 25, fordi jeg liksom skulle vite at fakturaperioden deres gikk fra 25 til 25. Det var ikke spesifisert et dugg om dette i avtalen jeg inngikk, og da antar jeg at fakturaperioden er fra den dagen man bestilte til neste gang, noe som også er normalt. Kundebehandleren jeg snakket med var skikkelig overlegen hele tiden mot meg, og poengterte hele tiden at det var min feil. Selv etter at jeg nevnte at avtalen deres ikke spesifiserte noen eksakt dato, og at en rimelig tolkning ville da være fra den dagen man inngikk abbonementet. Betalte dog fakturaen som jeg sa til han, og regnet da med at 0,5 måned abbonemnetstid ville da bli godskrevet neste faktura. Men fy flate for en dårlig kundeservice, ihvertfall når de vet at det er fakturatull med iTalk. Til sammenligning så hadde jeg også et rot med faktura fra Telenor pga. Elkjøp ikke hadde gjort om bindingstiden min på rett måte. På siste faktura fra dem ble jeg bare godgjort 170 kr, selv om jeg skulle ha 223 kr. Ingen problem sa kundebhandleren, jeg godskriver deg med 223 kr. til og så slipper du å tenke mer på det. Mens med NetCom så må jeg vel kjempe til the bitter end for å få fakturaene riktig. Husker før når jeg var kunde der og fakturaene var feil. Klagde man da, så fikk man svar tilbake at fakturaen var feil men beløpet skulle være mye høyere og fikk et nytt og høyere beløp tilbake. Selv om det skulle være mye lavere. Heldigvis ble dette ordnet etter mye om og men, men det tok lang tid for å si det mildt. Som 6 år som NetCom kunde totalt, så har de ikke imponert meg stort ihvertfall. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Argh, nå provoserer Netcom noe voldsomt. Årsaken til at min faktura var feil var at de mener jeg skal betale 2 månedsavgifter. Jeg bestilte den 11.7 og mottok SIM-kortet den 16.7. Den 9.8. sendte jeg oppsigelse via kontakt-skjema. Men de drøyde for sikkerhets skyld til den 12.8 med å registrere abonnementet som oppsagt. Så de mener jeg har hatt abonnementet fra den 11.7 til 12.8. Abonnementet startet altså 5 dager før jeg mottok SIM-kortet, og ble avsluttet 3 dager etter at jeg sa det opp. Jeg har hatt SIM-kortet i 25 dager, og de mener jeg skal betale abonnementsavgift for to fulle måneder. samme med meg. Jeg bestilte i begynnelsen av august, abbonemnetet fikk jeg ikke før 15 simkort i posten), abbonemnetsperioden starter den 14 og telefonen fikk jeg ikke før den 22. Allikevel vil de at jeg skal betale for 1,5 måned når jeg har brukt abbonementet i maks 10 dager. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg kjøpte min iPhone 3G 11. september 2008. I dag ringte jeg for å bryte, men fikk vite at 25. september ble det påstartet en ny måned som jeg må betale for. Kundefyren anbefalte meg derfor å ringe igjen 22. oktober så jeg kunne bruke det jeg nå har blitt belastet for. Hvordan kan de starte en ny måned 25? 1. oktober er starten på en ny måned, ikke 25. september. Kommer til å ringe inn til de i morgen og forklare min mening om denne saken, det er jo helt tull. At jeg må betale 400 kr ekstra pga det der er faen meg bullshi! Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hm. Så då veit ein det. Når ein skal seie opp eit abonnement hos Netcom må ein hugse å seie det opp i god tid før den 25. i månaden. Sjølv held eg meg langt unna slike useriøse selskap som Netcom eller Apple. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 NetCom har forskjellige faktureringsperioder, så det er ikke sikkert du havner på den 25. Men uansett så er det mer nytt hos Cirkus NetCom for min del, yippiii. Først så fikk jeg ordnet i dag (håper jeg å tro) opp i en total spinnvill regning fra NetCom. Den siste jeg fikk hadde bruddgebyr på 3699 (de fakturerte meg 699 i månedsavgift, til tross for at jeg har allerede betalt for 1,5 måned fra før). Forhåpentligvis har den saken løst seg. Men nå viser det seg at Circus NetCom har et nytt joker i ermet. De har faktisk klart den stor prestasjonen å opprette to italk medium abbonement i mitt navn. Dette selv om jeg kun har motatt en telefon, et simkort og et velkomstbrev. Men de fakturerer altså ikke bare for mye i månedsavgift, men også for to abbonement. Abbonement nr. 2 har jeg aldri inngått. Jeg inngikk kun et abbonoment med iTalk medium når jeg kjøpte min iphone, og jeg har kun en iphone. De lovte å ringe tilbake, men jeg tror det neppe. De har ikke holdt ord før, så jeg tror de neppe klarer å bryte den statistikken. Cirkus NetCom og deres Iphone med samarbeidspartner moobi har bare vært et stort tull fra jeg har bestilt til nå. Historikk hittil: 13.08:Bestilte Iphone via NetCom.no den 13.09 med ordrenummer 18009098 på skjermen. 14.08: Fikk ikke ordrebekreftelse på mail, så jeg ringer inn og får bekreftet at det er opprettet abbonement samt bekreftet at bestillingen gikk i orden. 15.08: Mottok simkort fra NetCom på tlf. nr. 93472524. 15.08-20.08: Ringte NetCom og Moobi en rekke ganger for å få status på leveranse av iphone siden jeg kun har fått simkort i posten og ikke noe sporingsnummer eller ordrebekreftelse via mail. - Blir hele tiden satt over fra moobi til netcom, eller fra netcom til moobi. Blir også lovet at de skal ringe meg opp igjen. Dette skjer selvfølgelig ikke, hvilken bedrifter ringer deg faktisk opp igjen? 20.08: Fikk endelig snakket med kundebehandler, hun skulle ordne opp i dette samt at hun skulle ringe meg etter 10 min. Vedkommende ringte meg igjen etter 15 min (ganske bra) og bekreftet at nå hadde hun ordnet det. 20.08: Mottok senere sporingsnummer og ordrebekreftelse på mail. ca. 30.08: Mottar faktura på tlf. nr. 93472524, her blir jeg ilagt 1,5 mnd. månedsavgift. 02.09: Avbestiller abbonemnetet da jeg har brukt opp gratis tingene. Får også bekreftet at jeg kun skal betale for 1 måned og resten blir kreditert. ca. 15.09: Mottar faktura for abbonemnet nr. 2 som har tlf. nr. 93472654. Nummeret er helt ukjent for min del. 3.10 Mottar faktura med feil. Blir fakturert 3699 for bruddgebyr samt at 0,5 mnd ikke er kreditert. I dag: ringer og forhåpentligvis får ordnet faktura for nr. 93472524, men ikke for 93472654. Ber også om å bli satt over til en annen kundebehandler, da kundebehandler nr. 1 er litt småfrekk mot meg. Blir lovet å bli ringt tilbake, noe jeg ikke tror vil hende. (Hvorfor bryte rekorden som sagt.) Grunnen til at det er litt tidsrom er fordi regningene kom hjem til min folkeregistrerte adresse, noe som er på en helt anen kant av landet. Så jeg er ikke så ofte hjemom. Så nå skal jeg vente i spenning fram til i morgen, for å se om jeg blir ringt opp og om de har funnet ut av noe. Uansett så burde NetCom skifte slagord til "Du tror ikke før du får se det", så mye rot er det sjelden jeg opplever ved bestilling av telefon og brudd av abbonement. De gangene jeg har bestilt telefon på telenormobil.no har det aldri blitt noen kluss, eller andre forhandlere på nett som har solgt telenorabbonement. Eneste klussen jeg opplevde var når Elkjøp skulle heve en binding for meg (lang historie om at jeg fikk to telefoner med feil samt heving osv.). Da hevet ikke Elkjøp bindingen riktig, og jeg ble fakturert litt for mye. Ringte telenor og sa at krediteringen ikke gikk helt glatt, og de ordnet opp på under 1 minutt. Jeg ble til og med kreditert mer enn dte jeg skulle ha. Så et stort til dem. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Det ordnet seg for meg, men Netcom har i alle fall klart å ødelegge sitt rykte som en "seriøs" operatør for meg (aldri brukt de før). Det er helt tydelig at de prøver å svindle alle iPhone-kjøpere, og den dårlige kundeservicen hjelper absolutt ikke (tar flere dager å få svar, og måtte nærmest forklare de hvordan de skulle ordne det siden de ikke tok initiativ selv). Hei.I og med at din oppsigelse ble sendt inn før det var gått 1 måned kan vi trekke månedsavgiften på kr 399,- Bruddgebyret hadde vi redusert fra kr 2400,- til kr 2200,- da det var gått over en måned. Differansen på dette (399,- minus 200,-) trekker vi på siste faktura. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hm, hos meg var det løst på 10 minutter. Ringte inn, betalte for 1 måned, ringte samme dag som jeg tegnet (1 måned senere), fikk beskjed om å se bort i fra fakturaen for kommende periode nå, og at jeg skulle få en sluttregning på bruddgebyr 2200 + 399 for brukt måned, samt forsikringen jeg hadde da. Ingen problemer, og kundebehandleren ordnet og fikset. Nå venter jeg på sluttfaktura Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Ny oppdatering i saken: Ringte NetCom nå nettopp fordi jeg ikke ble ringt opp igjen som jeg ble lovet av kundebehandleren, av det jeg har opplevd hittil av servicegrad så kom ikke det som noe sjokk. det virker som det er fast rutine å ikke ringe tilbake når de lover det. Har som sagt opplevd å bli ringt tilbake bare en gang, selv om det tok fem min lenger enn lovet ble jeg kjempe overrasket og håpet at nå ville alt ordne seg. Vedkommende jeg snakket med nå ville ikke gjøre annet enn å sende mail til kundebehandleren som lovte å skulle ringe meg opp igjen når jeg ringte på tirsdag. Jeg blir litt frustrert siden det koster penger å ringe til kundeservice via mobil (har ikke fasttelefon), og mail svarer de sjelden på. Hvis de svarer tar det lang tid og man får ikke svart tilbake på den adressen man får svar. Dette betyr at man må skrive ned saken for hver gang man tar kontakt. Jeg tipper også på at jeg vil få inkassovarsel og inkassoer i posten, selv om jeg ganske tydelig har uttalt at jeg ikke vedkjenner meg det andre telefonnummeret. Jeg vil også sende inn en skriftlig innsigelse, så jeg har noe skriftlig. Edit: Sendte de nå følgende mail fra deres kontaktskjema: Hei. Jeg vil med dette understreke at jeg anser alle fakturaer som er forbundet med tlf. nr. 93472654 som omstridte og ugyldige da dette er et telefonnummer og abbonement som jeg aldri har opprettet. Jeg har bestilt og fått en Iphone, et simkort tilhørende telefonnummer 93472524 (dete er ikke bestridt, og forhåpentligvis er faktura ordnet oppi), og et velkomstbrev. Jeg vet ikke hvordan og hvorfor abbonement nr. 2 ble opprettet, men dette er ikke noe jeg har opprettet. Iphone-kjøpet som skjedde via deres nettsider har dessverre brakt meg problemer fra dag 1, og jeg har brukt mange dyre tellerskritt for å få ordnet opp i problemene som har oppstått underveis. Selv om jeg har blitt lovet å bli ringt opp igjen av deres kundebehandlere, har dessverre ikke dette skjedd uten om et tilfelle der jeg ble positivt overrasket over kundebehandleren deres. MVH KVTL Fikk mail- bekreftelse om at dette var motatt med ref. nr. 4734304. Da har jeg det ihvertfall svart på hvitt at jeg anser kravene vedrørende det telefonnumemret som omtvistede. Da kan de ikke ihvertfall ike sende de til inkasso på en lovlig måte, da det vil stride mot god inkassoskikk. Hvis flere har hatt eller har problemer rundt iphone og italk abbonementet deres, anbefaler jeg på det sterkeste å skrive om dette i denne tråden. Endret 9. oktober 2008 av KVTL Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Ser ut som det enedelig har løst seg for min del nå. Ringte de på mandag siden de ikke ringte opp som de lovte at de skulle gjøre to ganger før. Men det kom ikke som noe overraskelse dessverre. Uansett så har jeg fått mer enn nok av NetCom etter denne episoden der. Det å kjøpe en telefon for så å bryte abbonementet er ting som går på skinner hos andre operatører. Det at man ender opp med at operatør krever betaling for to abbonement, samt driver med overprising er etter min mening helt horribelt. Edit: Til alle som leser dette så har NetCom nettmøte førstkommende fredag, så send inn spørsmål. Link: http://www.amobil.no/artikler/netcom_svare...aa_fredag/57006 Endret 15. oktober 2008 av KVTL Lenke til kommentar
Nagel Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg kan jo nevne at min sak løste seg etter en saklig mail til NetCom. Det som forbauser meg med dette, er at de med vitende og vilje sender ut fakturaer som er for høye. Dette har jo vært en kjent sak for dem i lang tid - og de har ikke ryddet opp i systemet. Jeg tror NetCom skal være veldig glad for at ingen har tatt seg bryet med å anmelde dem, for jeg er ikke sikker på at de ville gått klar av foretaksstraff. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 I dag fikk jeg en ny faktura fra Netcom. Under tjenester er det ikke listet opp noe som helst. Fakturaen er på 0,00 kr. De har rett og slett sendt meg en tom faktura. Makan til useriøst faktura-opplegg har ikke jeg vært vitne til før i et norsk firma. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå