Jonas Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Kommentartråd for prosjektet. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Såg bra ut. Burde kanskje vore under LAN delen og? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Absolutt! Tenker jeg oppretter en tråd der når prosjektet begynner å bli brukbart. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Med gratis mener du da opensource? I så fall, hvilken lisens? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 For øyeblikket er kildekoden ikke åpen, men jeg holder som sagt på med en stand-alone versjon for nedlasting. Lenke til kommentar
jossy Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Det som jeg trodde var at du hadde laget et program.. da tenkte jeg på (sikkert ubrukelig ): Hver bruker får tildelt programmet, herfra kan de kjøpe mat i kiosken, spørre om service (det kommer en til plassen), melde seg på spill-combo, klage på andre, og kommunisere med resten av lan-et .. Lenke til kommentar
Olavz Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 så bra ut! valg av farger/stil irriterer meg. (Alt for mye facebook) Lenke til kommentar
Quai Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Jeg har en liten uvane med å probe etter XSS hull så fort jeg får muligheten; http://system.karlsrudlan.net/index.php?mo...3;%22);'%3E Ellers ser det ut som en flott system! Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2008 Stemmer, jeg har egentlig vært skikkelig dårlig på å htmlentite'e templatene mine, noe som strengt tatt er veldig dumt. Har riktig nok gått over de påvirket av pid i GET nå, men det skulle ikke forundre meg om det har sneket seg inn feil mange andre steder også. Takk for at du sier ifra! Lenke til kommentar
Joergen_jo Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Hva med å få lagt inn støtte for PayPal? Vet ikke hvor lett/vanskelig dette er, men PayPal er i allefall et veldig smart system å bruke! En annen ting jeg har funnet ut er at det kunne vært mulig å ha flere betalingsmetoder på samme billettype. Jeg mener f.eks. Forhåndsbetaling, Betaling i døra og PayPal. Kanskje mulighet for ekstra gebyr for betaling i døra. Endret 7. mai 2009 av Joergen_jo Lenke til kommentar
Araho Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Synes systemet ditt virker meget solid, jeg er imponert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå