Gå til innhold

Komentar tråd: Project Catrine

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei.

Det blir nok et beist det også!!

Du bør vel ha noe filterløsning foran på kabinettet slik at det ikke blir fullt av dritt..

Det er utrolig hvor mye støv som samler seg på et soverom..

Ville foresten ha plassert viftene samlet, sentrert, det blir penere.

Men ellers blir det nok pent :thumbup:

Lenke til kommentar

Hei.

Personelig syntest jeg det er best å ha alt samlet i en kasse da det er lettere å transportere det. Du vet ogå hvor det er til envær tid.

Det blir likso ikke det samme å ha hele pcen spredd utover bordet osv..,vannavkjøling et sted,hardisker et sted og brenner et sted, og kansje har du eksternt lydkort også. Det blitr veldig mye her og der..

Men smaken er som baken,den er delt.. :!:

Lenke til kommentar

Hehe, det stemmer det Alu-Tech :p

Tror nok at vis jeg lager de optiske komponentene i en annen box, så vil denne monteres fast oppå kabinettet, slik at jeg også slepper en haug med kabler som må stikke ut :p

Som sagt så er målet med denne modden, at jeg skal få plass til så mye som mulig... Har planer om å kunne montere den inni et mixepult-bord siden jeg driver mye med musikk og redigering. Har også en slik VGA Switch og en forsterker som jeg tenker jeg kan montere under.

Tenker også å montere nettverks-swichen min inni kabinettet, noe som vil være KONGE på LAN :p

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Takker for at du skrev en kommentar tmolberg :new_woot: . De du skrev kan jeg tippe at de er flere så synes. :cry:

Er faktisk ganske mye som blir gjort, men jeg glømmer jo selfølgelig å skrive om det :(

Venter egentlig på at far skal vere med å kappe platene, noe som han nekter meg å gjer. Ellers har jeg og bestemt meg for at platene blir litt mindre enn måla som står i workloggen.

Håper folk fortsetter å følge med, fordi om det ser litt svart og trist ut nå :blush:

Lenke til kommentar

Ehh... si ifra om jeg tar feil, men trodde da det var bra med tekst til bildene, men når man lager en hel update uten bilder, bare med masse tekst så er det litt kjedelig. Kunne heller tatt det i kommentartråden. ;)

(Bare jeg som liker å les hvordan folk gjør ting samtidig som jeg ser på bildene?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...