Thor Håkonsen Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Starter en bildetråd for å skille fra den vanlige diskusjonen rundt fremtidige turer jeg... Begynner med ett bilde av gjengen som var med i dag... exif : 85mm - 1/80 - f/2.2 - ISO200 Så ett bilde av en gran som jeg og Kim Are fant (Ok, så var det Kim Are da...) Regner med at han kommer med sin versjon av bildet også.. Endret 21. september 2008 av ThorEH Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 PM er på bildet ja - hvem av dem får han neste fortelle selv Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Fader assa. Hva er det med PM og hemmeligheter?! Setter en femmer på at den er han til venstre. Ligner mest på de bildene jeg har sett av han tidligere, uten ansikt dog. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Du kan jo studere dette bildet nøye - så kan du selv avgjøre om du tror det er PM... Lenke til kommentar
Inc Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Damn! Hvis det ikke var da han lånt kimare sin sony ..? *just a brannfakkel from me* Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Det er PM gitt. Ser man første bildet her ser man at PM bruker samme lua der som her. Kimare er altså han i midten av bildet. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Fader Thor eg har lasta opp bildene i den andre tråen.... Endret 21. september 2008 av kimare Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Vel... siden det er litt diskusjon om PM; Jo, det er nok han... han er ihvertfall den eneste jeg vet som spiser CF-kort til frokost; Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Det var lunch!!! Og det er ikke pent å viser bilder av personer som spiser, i hvertfall ikke når de har så store problemer med å svelge at de må bøye hodet så langt ned at trippelhaker oppstår. Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 2GB til frokost, 4GB til lunsj? ... hva kan jeg si? Streetphoto? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Det var lunch i det grønne, din sopp Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Ok da.... kanskje jeg skulle lagt på litt BBC naturdokumentar monolog og...; "And here is the shy and mysterious PM eating his pray for lunch; a 4GB memorycard. He is normally very calm when eating, but can be aggressive if he sense that his photo-gear is threatened. If you approach him very calmly with som other photogear showing; he tends to smile and is normally very polite; wanting to touch (tafse) your gear..." Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Ok da.... kanskje jeg skulle lagt på litt BBC naturdokumentar monolog og...; "And here is the shy and mysterious PM eating his pray for lunch; a 4GB memorycard. He is normally very calm when eating, but can be aggressive if he sense that his photo-gear is threatened. If you approach him very calmly with som other photogear showing; he tends to smile and is normally very polite; wanting to touch (tafse) your gear..." Stemmen til David Attenborough dukket opp i hodet mitt mens jeg leste dette. :!: Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Autodidact ; jeg venter på ett bilde her.. eller må JEG poste det ? Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 The Moon? Hmmm - må vel gjennom PS en runde først. Lenke til kommentar
Araigne Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Det kommer vel etterhvert, ja. En runde i PS først Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Du er nok ikke klar over hva du "venter" på nå! Endret 16. oktober 2008 av Autodidact Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå