Kanylen Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Kommentarer, innspill og konstuktiv kritikk tas vell imot. Endret 16. januar 2009 av Kanzu Lenke til kommentar
Skjold Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Dette ser skikelig godt ut. Jeg er veldig for stilrene mods, or er svoren Lian-Li tilhenger, så jeg gleder meg til å se hva du får ut av dette!! Skal følge med Lenke til kommentar
Kanylen Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Godt å høre. Ikke nøl med å fyre løs hvis det er noe jeg bør utdype eller du vil komme med flere innspill Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Ser jeg 2x250 radiator på toppen ?? LINK? Lenke til kommentar
Kanylen Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 Helt rett. Har ikke bestilt disse enda, da små plukk ikke er på lager (frozencpu.com) Er redd jeg rett og slett bare må bestille i 2 omganger. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Så bra ut, dette. Har samme kabinett og er utrolig fornøyd. Det ble ikke noe vannkjøling på meg i første omgang pga. budsjettet, men den medfølgte 14 cm-vifta holder harddiskene mine kalde og gode. I skrivende stund henholdvis 29 grader på 1TB fra WD og 33 grader på 500GB også fra WD. Har også gode erfaringer med FrozenCPU. Endret 7. januar 2009 av Onyx Lenke til kommentar
Kanylen Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Takk takk. Nå er pakken kommet frem. Det tokk 11 dager over nyttår, det er slettes ikke værst. Skal få ut en liten update idag med noen bilder av lekkerbiskene Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hva med å "seriekoble" tankene? Så slipper du de coolance (niplene?) .Salbu! Lenke til kommentar
Kanylen Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Takker for tippset. Tanken har slått meg, men glemt det helt. Hadde et lite uhell igår, oppstod lekasje på NB blokka Vannet var heldigvis ikke stømførende, men jeg er redd en usb-kontroller er svidd. Pc står nå til tørk siden vannet var så og si over alt i bånn og skjermkortets PCI-e slott. "Flakks, sa severin suveren" I neste bestilling fra :frozencpu: skal jeg handle et dusin compression fittings ifra koolance Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå