ballerusk Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Fant bare litt spredde poster om MM9 med å ta et søk så jeg tar meg den friheten med å lage et eget topic for spillet. - - - - - - Mega Man 9 Capcom Wii WiiWare (1000 poeng) Xbox Live Arcade Playstation Network ($9.99) Lansering: USA: WiiWare: 22. september Playstation Network: 25. september Xbox Live Arcade: 1. oktober Norge: ?? - - - - - - The story begins after Mega Man has restored peace to the world. One day, robots throughout the world go berserk and turn violent. Of course, everyone thinks this to be the work of Mega Man rival Dr. Wily... until Wily jacks into television and frames Mega Man creator Dr. Light! Soon, the police arrive and take Light to jail. It's up to Mega Man to restore Light's honor. Mer hos IGN og på Wikipedia - - - - - - Bilder Tøft presskit formet som en NES-cartridge Soundtrack for de som er skikkelig fans - - - - - - Anmeldelse (IGN): 7.0 Presentation Dated by design, but also exactly what Capcom was going for. The story is lame, some of the master robots look really silly, but it's all intended. Lots of options and fan service to check out. 3.0 Graphics A true "period piece" in gaming. Hardcore will love it, but when put against other download games, it won't look pretty. We wouldn't have it any other way though. Classic, and dated by design. 8.5 Sound The throwback, 8-bit riffs are classic. Awesome music. Again, dated, but by design. 9.0 Gameplay You can run, jump, and fire straight. Despite its simplicity though, Mega Man 9 is a mastery of 2D platforming. A few balance issues with guns and level difficulty can be found at times though. 8.5 Lasting Appeal It's a short game, but like its 8-bit inspirations, it's also timeless. Once we beat it, we started again. Fun time trials, challenges, future downloadable content, and awesome level work overall. Overall 8.6 Endret 19. september 2008 av ballerusk Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Tøft presskit formet som en NES-cartridge /jawdrop Noe så jæææævla awesome! Jeg trur jeg griner. Jeg MÅ ha en sånn! Så det er ingen som har hørt noe om den europeiske releasen enda? Lenke til kommentar
-kai- Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Det tøffeste hadde vært om de ga det ut på NES også. Ingenting hadde slått å kunne kjøpe et splitter nytt, offisielt spill på den gode gamle 8-bit konsollen. Er ikke alt for få som fremdeles har konsollen, eller har skaffet seg en ny for nostalgien. Lenke til kommentar
fps_doug Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 blir dette et spill som jeg klan kjøpe i butikken, eller må jeg laste det ned..? Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Kun nedlasting såvidt jeg har forstått. Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hyyyyl, genialt! Hadde Mega Man på Nintendo back in the days, ufattelig flott spill! Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hm...får håpen man kan kjøpe det...har lytt lyst til og prøve et oldschool spill som virker bra.. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Dette kommer til å bli gøy! Holder på med Mega Man X om dagen til PSP (SNES-spillet altså) Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Megaman er et av de morsomste spillene som er lagd! Fikk skikkelig god følelse når jeg så IGN`s omtale av det. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 jeg lastet akkurat ned mega man 2. noen vits for meg å kjøpe dette? Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Klart det. Det er jo et nytt megaman spill. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Klart det. Det er jo et nytt megaman spill. skjønner, men så video. så jo helt likt ut.. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Klart det. Det er jo et nytt megaman spill. skjønner, men så video. så jo helt likt ut.. Ja, alt er jo liksom likt, men det er historien, de nye banene, og bossene som gjør at det blir morsomt. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Dette skal jeg ha! Hadde MM2 og 4 på NES, nå har jeg handla meg 2'ern på VC. Awesome! Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Det er så ufattelig kult at Capcom gjør dette! Og kanskje er det også et tegn om at spillbransjen endelig kan klare å se forbi det rent visuelle? Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Fy faen, Mega Man 9 var ballehardt! Jeg kan runne MM 2 uten problemer, men med 9 så sliter jeg så jævlig! Haha. Det er akkurat som å være fem år og fått et nytt MM spill igjen Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Det har vel ikke kommet enda? Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Det kom i går på PSN Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Og fy faen som det er vanskeligere enn de gamle! Ikke bare litt! Lenke til kommentar
Fetch Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Når kommer det til 360? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå