hitokiri Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Den har fantastisk skjerm, er lett å bruke, og er svært god på både e-post og underholdning. Les mer Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Et par ankepunkter som jeg ikke er helt enig i, men ellers støtter jeg 6eren. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Den fikk sekseren ja.. Flott test.. Ser jo ut som en utrolig fet telefon, men det er det med at den får så mye riper så lett som trekker så ned for meg.. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Tykkelsen gjør for min del at jeg tror jeg går for en E71 isteden, selv om det ikke akkurat kan kalles noen direkte konkurrent Også har man jo prisen da.. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Dette er kjedelig, spesielt om du overfører finer samtidig når telefonen ringer. Ellers en kjempebra og grundig test Endret 16. september 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Om jeg hadde trengt ny mobil hadde valget utvilsomt falt på dette. Men den gamle N95'en klarer seg fortsatt. Fin test. Lenke til kommentar
stavros Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Se der ja, en kjappere Diamond med fulltastatur og bedre batteri Sette på invisible shield så ordner du opp med riper også, regner med det kommer til Pro snart. Bra test! Endret 16. september 2008 av stavros Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Det er for knotete å aktivere eller deaktivere Wi-fi, og det er for trøblete å søke og koble seg til nye Wi-fi-nett. Hva med å dra ut tastaturet, trykke FN, og så venstre piltast. For så å trykke på Wi-Fi, vente noen sekunder før den søker ferdig, og trykke OK Ellers en meget bra test, jeg støtter absolutt 6ern Som testen også nevner er det at den ikke har Flo-menyene i landskapsmodus et irritasjonsmoment, spesiellt når man må lukke telefonen, åpne e-post leseren, for så å åpne den igjen for å komme til innboks i både e-post og meldinger. Jeg har hvertfall ikke funnet en annen løsning. Endret 16. september 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 en ny telefon som ser ut til å være 1 år gammal......nei sverger til ripesikre glass Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 At denne er raskere enn Diamond tror jeg skyldes at dere testet en diamond med eldre firmware. Diamond har blitt vesentlig raskere, og oppfører seg nok likt som pro nå. Lenke til kommentar
goose Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Synes amobil burde teste slik ting som VOIP (SIP) når de først tester en smartphone... Noen som vet om VOIP fungerer på Touch Pro? Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Vi skulle også ønske det var full støtte for Java i nettleserenHva mener du? Når du skriver i forbindelse med en browser antar jeg du mener Java Applet eller JavaScript, men Java i telefon- og IT-sammenheng betyr som regel programmeringsspråket Java eller J2ME-programmer ("Java-programmer" for telefoner). Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 At denne er raskere enn Diamond tror jeg skyldes at dere testet en diamond med eldre firmware. Diamond har blitt vesentlig raskere, og oppfører seg nok likt som pro nå. Ikke helt, Touch Pro er fremdeles merkbart raskere. Lenke til kommentar
gmes Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 trur det blir en nu Kordan minnekort anbefales? rask... ? Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Java? For stor til å kjøre på telefoner. Du har mobil Java, men den støtter ikke applets på websider. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Fikk litt lyst på denne mobilen , men gidder ikke å bytte ut min N82 enda. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 De fleste andre mobiler som er smart mobiler får da minus på konklusjon om kamera er dårlig, hvorfor ikke på denne? Lenke til kommentar
klenoth Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Kameraet tar jo heilt elendige bilder. Synd, må vel vente en stund til for å få en god kombo av smart telefon og godt kamera :-) Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Jeg synes faktisk kameraet tar "OK" bilder. De er brukenes, men er ikke til å dokumentere ferien med (noe som det forøvrig burde vært skuddpremie på). Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Synes amobil burde teste slik ting som VOIP (SIP) når de først tester en smartphone... Noen som vet om VOIP fungerer på Touch Pro? VOIP fungerer på alle mobiler som kjører Windows mobil! Fungerer fint på min S710, noe som gjør at jeg får ringt gratis til alle fasttelefoner i Norge. Litt knotete å få det til, men uten å være noen WM geek fikk jeg det til uten store vansker ved å lese litt guider. At denne er raskere enn Diamond tror jeg skyldes at dere testet en diamond med eldre firmware. Diamond har blitt vesentlig raskere, og oppfører seg nok likt som pro nå. Ikke helt, Touch Pro er fremdeles merkbart raskere. Pro har jo en del mer minne, og dobbelt så stor ROM (uten at dette trenger å si noe på hastigheten), så den bør være raskere med tilsvarende fw. Men jeg bare lurer på én ting. Hva har folk i lommene sammen med mobilen? Jeg kan ikke helt skjønne at skjermen skal bli så ripete dersom man ikke har noe annet enn kanskje ei tyggispakke der. Og btw, en skjerm av glass som f.eks. den man finner hos Iphone har sine negative sider den óg. En plastskjerm knuser ikke når man mister telefonen i bakken. Endret 16. september 2008 av >Jonas< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg