Kris Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Hei! Når jeg bruker Google Chrome og skal søke etter en medlemms innlegg kommer det bare selvom jeg ikke har søkt noe tidligere, og har ventet mye mer enn 10 sekunder mellom hver gang jeg har prøvd. Hvorfor skjer dette? Virker ikke søkefunksjonen i Google Chrome? Lenke til kommentar
suprmatias Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Får det sammen, aner ikke hva det kommer av. Samme i facebook, så har jeg opplevd at når jeg skal gå gjennom bilder, så får jeg ikke kommet lengre enn til det andre bildet før den bare popper tilbake til det første bildet. Selvsagt skal det nevnes at det bare er beta, men fy så mange bugs. Blitt veldig glad i nettleseren, men den svikter sånn innimellom. Tviler sterkt på at jeg fortsetter med chrome hvis de fortsetter med bugsa sine Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Dette er vel strengt tatt en feil med Chrome, som tross alt er i beta, og ikke med forumet. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Ja, det er plagsomt med alle bugsene. Kommer nok til å fortsette med Firefox til feilene har blitt rettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg