Awesome X Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Siden disse forkortelsene ikke forsvinner, kan vi like godt få oss litt trening i å løse de. Reglene: Den som løser en oppgave har 8 timer å legge ut en ny før det er frittt frem for alle. Er ikke oppgaven løst innen 48 timer av dens opprettelse er det fritt frem for alle å legge ut en ny. (Vis skjønn) Noen eksempler på oppgaver DDL prestasjon i TWBB er inget annet enn utmerket. Dette i kombinasjon med PTA regi, gjør filmen til en ren fornøyelse. Svaret er: "Daniel Day-Lewis prestasjon i There Will Be Blood er inget annet enn utmerket. Dette i kombinasjon med Paul Thomas Anderson regi, gjør filmen til en ren fornøyelse." Jeg så LQCC i går. Skuffet litt, ble ikke engasjert i AD sin historie. Vet ikke om jeg skal se resten av FT sine filmer om AD. "Jeg så Les Quatre cents coups i går. Skuffet litt, ble ikke engasjert i Antoine Doinel sin historie. Vet ikke om jeg skal se resten av François Truffaut sine filmer om Antoine Doinel." Endret 14. september 2008 av Otth Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Vi starter med følgende oppgave: I DWMC spiller AK og SWS to *heads som har mistet noe. Endret 14. september 2008 av Otth Lenke til kommentar
Speik Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Genialt, mann. Edit: slettet. Endret 14. september 2008 av Speik Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 "I Dude Where's My Car spiller Ashton Kutcher og Seann William Scott to *heads som har mistet noe." Min oppgave: JP gjør en veldig god rolletolkning av den musikalske legenden JC i den gode filmen WTL. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 (endret) "Joaquin Phoenix gjør en veldig god rolletolkning av den musikalske legenden Johnny Cash i den gode filmen Walk the Line." Ny oppgave: JB gjør en utsøkt og følelseladdet tolkning av JV i KKs TCB. Endret 14. september 2008 av Otth Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 TCB ble den tredje siste filmen KK regisserte før han døde. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Ny oppgave:JB gjør en utsøkt og følelseladdet tolkning av JV i KKs TCB. Juliette Binoche gjør en utsøkt og følelseladd tolkning av Julie Vignon-de Courcy i Krzysztof Kieślowskis Trois couleurs : Bleu. Endret 14. september 2008 av magnusbe Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Stemmer det. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 OK, ny oppgåve: LH av MK gjorde VC kjent. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 La Haine av Mathieu Kassovitz gjorde Vincent Cassel kjent? Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 La Haine av Mathieu Kassovitz gjorde Vincent Cassel kjent? Korrekt! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Da får vi se om noen tok den jeg postet tidligere i dag: Har nettopp sett TBD som er regissert av BDP. JH, SJ, AE og HS er hovedroller i denne filmen hvor mysterier og intriger snubler om hverandre. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 "Har nettopp sett The Black Dahlia som er regissert av Brian De Palma. Josh Hartnett, Scarlett Johansson, Aaron Eckhart og Hilary Swank er hovedroller i denne filmen hvor mysterier og intriger snubler om hverandre." Gidder ikke lage en ny, så... Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) the black dahlia, brian de palma, josh hartnett, scarlett johansson, osv, osv edit: ffs! Endret 14. september 2008 av JacEr Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Det er riktig. Da kan vel JacEr fortsette. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Det er bare å ta neste JacEr. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg holder personlig JP som min favoritt blandt SS's filmer, tross SL og SPR Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Jeg holder personlig Jurassic Park som min favoritt blant Steven Speilbergs filmer, tross Schindler's List og Saving Private Ryan. Endret 14. september 2008 av MrBrown Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) I FTaRH spiller SP dopskallen JS. En "surfer dude" som stadig skaper uro i timene til lærer Mr.H spilt av RW. Endret 14. september 2008 av MrBrown Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå