Thomas Bjørlo Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) *** Forsøk på å skaffe siden sin besøkende. Fjernet av moderator *** Endret 14. september 2008 av datating Reklame Lenke til kommentar
Bango Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Det var gammelt, ligner på masse andre sider. Absolutt ikke noe spesielt Lenke til kommentar
Thomas Bjørlo Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Det var gammelt, ligner på masse andre sider. Absolutt ikke noe spesielt Hva? Nå ble jeg skuffet, og det designet er absolutt ikke gammelt. Designet er laget av en av norges mest proffisjonelle webdesignere. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Stygt, rotete, dårlig header (rollover?), stygg meny (effekten) Jeg synes ikke det var noe særlig å se på. Siden var altfor lang, dårlig fargekombinasjon, grått på hvit står seg ikke i mine øyne. Endret 14. september 2008 av iNeo Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Det er en template fra http://www.yootheme.com/, og jeg synes ikke dette ser ut som en nettside som er laget av "en av norges mest proffisjonelle designere". Håper trådstarter i det minste har betalt for designet, siden dette er en template som koster penger. Prøv igjen. (og lag noe eget neste gang, istedenfor å be om kritikk på templates) (Velg "Evolution"-designet fra dropdownmenyen her for å se hvordan designet egentlig skal se ut.) Endret 14. september 2008 av Lokaltog Lenke til kommentar
Thomas Bjørlo Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Det er en template fra http://www.yootheme.com/, og jeg synes ikke dette ser ut som en nettside som er laget av "en av norges mest proffisjonelle designere". Håper trådstarter i det minste har betalt for designet, siden dette er en template som koster penger. Prøv igjen. (og lag noe eget neste gang, istedenfor å be om kritikk på templates) (Velg "Evolution"-designet fra dropdownmenyen her for å se hvordan designet egentlig skal se ut.) Designet er hentet fra Yoothemes ja. Men det er han som har designet templatet som er administrator for siden og han har gjort mange endringer fra designet. Jeg betalte ikke, dette er fordi at eieren av templatet ikke trenger å betale for sitt eget template. Men hva synest dere om siden? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Tror også du skal fjerne linkene og heller peise opp ett bilde. Er vell ulovlig å bruke forumet til å markedsføre siden sin. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Da var et innlegg fjernet og førsteposten kraftig redigert. Reklame vil vi ikke ha på forumet. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg