nree Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Liste fungerer ikke (<ul><li>) [list] [*]Element 1 [*]Element 2 [/list] Alt kom bare opp som om hvert element var ny linje. https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=11971157 EDIT: I Hardware.no dynamisk ny skinnet Endret 15. september 2008 av Goggen90 Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Listene ser heilt fine ut her. Kva skin bruker du? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Ja, har ganske sikkert noe med skin du bruker... Helt nederst til høyre på forumet kan du velge hvilket du vil ha. IP.board og diskusjon.no fungerer bra, hardware.no dynamisk fungerer "sånn halvveis" (ikke noen innrykk ved punktene), og en del av skinene kommer det ikke opp punkter i det hele tatt... Drift: dette bør kanskje fikses? Lenke til kommentar
nree Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Bruker Hardware.no Dynamisk ny Liker best når forumet fyller skjermen, da blir det mindre scrolling Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Begge IPB-skina er for den saks skuld dynamiske, so dei kan brukast. Gjorde ein liten test, og listene fungerer faktisk berre skikkeleg i 4 av 16 skin: IPB-skina, Diskusjon.no og Speaker.no. Men det har vore slik ganske lenge, og eg er ganske sikker på at det har vorte tatt opp tidlegare, so det bør stå på lista til Drift frå før. Om ikkje, reknar eg med det vert ført opp no. Lenke til kommentar
nree Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Nå har det seg slik at jeg liker fryktelig godt designet på Hardware.no dynamisk, der har jeg linker osv. til det meste (tenker på Tek.no osv). Burde ikke være så fryktelig vanskelig å endre litt i stilarket og kanskje endre navn på noen div. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Bruker hardware.no dynamisk. Og listene ser da fine ut her? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Kan vere det er noko spesielt for Opera 9.5, gløymde å nemne at eg kun testa i den. Skjermskota under viser korleis det ser ut hjå meg i dei to ulike HW.no dynamiske skina. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Ahh, my bad. Testet hardware.no dynamisk ny. Og da får jeg det samme som deg. Bruker det gamle dynamiske skinnet jeg. Lenke til kommentar
nree Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Torbjørn T.: Samme her i Firefox 3.0.1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg