Bjørnli Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Da jeg i DENNE topicen prøvde få folk til å si ifra om de var intr. så at jeg kanskje bare må fyre løs med påmelding så gjør jeg det. Treffet er Søndag 5 Oktober. Meld deg på hvis du er intr. og si hvor du kunne tenkt deg treffet. Tror vi avlyser hvis vi ikke får til fler enn 4-5 mennesker, så meld dere på! Mulige valg er: Hvaler, Halden, Rygge, Moss, Fredrikstad, Sarpsborg, Råde. Jeg er selv litt usikker på om jeg vil ha Moss eller Halden. Selv bor jeg i Halden EDIT: Virker som det blir Gamlebyen i Fredrikstad! Påmeldte: tomsi42 (kan mest sannsynlig) IceFox (ikke intr. i byvandring) Svar Dewil Og meg selv seff;) Endret 20. september 2008 av Zaft Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Det er mulig at jeg skal besøke min mor den helgen (hun bor på Gressvik). I såfall kan jeg bli med. Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Kan da alltids klare å ta toget til Moss hvis det er noen interessante motiver der. Jeg er dessverre ikke interessert i byvandring... Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Er ikke sååå kjent rundt om kring, fikk tips av noen på msn: Gamlebyen i fredrikstad eller noe slikt Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Gamlebyen i Fredrikstad er veldig fotogen hvis man liker gamle bygninger, vollgraver, kanoner og slikt. Da har man også Kongsten festning og Isengran i nærheten. Men jeg vet ikke om dette er noe som frister IceFox ... Tom Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 For meg er det egentlig samme hvor vi drar, natur/by/historiske ting, samme for meg bare jeg får knipsa bilder^^ Lenke til kommentar
Svar Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Jeg blir med, vist det ikke blir alt for langt unna. (har ikke bil/lappen selv) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Jeg blir med, vist det ikke blir alt for langt unna.(har ikke bil/lappen selv) Det fine med Gamlebyen i Fredikstad og Isengran, er at de når du med ferge. Tom Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Skal vi gå for Gamlebyen i Fredrikstad som hovedpunkt/møtested da eller? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Skal vi gå for Gamlebyen i Fredrikstad som hovedpunkt/møtested da eller? Det kan være en ide med å vente med å spikre dette helt. Set at Dewil ikke har vært innom enda. Han er også fra Moss, og hadde en del fornuftige forslag angående Moss. Tom Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 haha.. da har jeg varet innom her.. er i spania om dagen, derfor litt inaktiv.. er hjemme igjen denne uken.. da skal jeg titte innom her igjen `komme med innspill.. jeg er med hvor som helst i ñstfold regionen egentlig. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 haha.. da har jeg varet innom her.. er i spania om dagen, derfor litt inaktiv.. er hjemme igjen denne uken.. da skal jeg titte innom her igjen `komme med innspill.. jeg er med hvor som helst i ñstfold regionen egentlig. Gyldig fravær med andre ord Tom Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 haha.. da har jeg varet innom her.. er i spania om dagen, derfor litt inaktiv.. er hjemme igjen denne uken.. da skal jeg titte innom her igjen `komme med innspill.. jeg er med hvor som helst i ñstfold regionen egentlig. Ok, men skal vi satse på gamlebyen eller what? Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Hvis alle dere møter da, så blir det dere 4 pluss meg, blir det for lite for dere eller? Håper på flere men ser dårlig ut.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 4-5 bør gå bra. Har vært så få flere ganger uten at det er et problem. Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Er det lørdag eller søndag folk ønsker? Jeg jobber på lørdagen i hvertfall... Moss vi endte på? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Dagen er vel ikke spikret enda, men søndag er et mer lurt alternativ. Det er vel gamlebyen i Fredrikstad som det har vært mest snakk om. Det er ikke mye lengre dit enn til Moss med tog. Er det andre enn meg som kan stille og har bil ? Tom Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Ehm, har dreti meg ut, kom til å tenke på det går dårlig med busser fra Fredrikstad til Halden i helgene.... Dog går det fra Rygge til Halden, og tilbake, da lurte jeg, noen som har mulighet for å plukke meg opp i Rygge elns? Forbanna kollektivtrafikk Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg har en hel festival og dekke i helgen desverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå