Hestvik Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Meningen med denne tråden er for å undersøke hvor mange som fortsatt er aktive spillere. Trenger ikke noen kommentarer på hvorfor du spiller, bare en kort post som: "Jeg spiller" Så Jeg spiller fortsatt! Lenke til kommentar
Locutus_NOR Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Eg spiller fortsatt og kommer til å fortsette med det en god stund fremover. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg har sluttet, holdt det bare ikke ut. Det trur jeg de fleste på AoC-delen av forumet har fått med seg nå ...men jeg spiller fortsatt - på Wildsoul. Pantera Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) jepp, men vet med sikkerhet at masse folk (hovedsakelig fra guilden) har sluttet å bruke diskusjon.no aoc delen. For det er ikke annet enn whinere og trolls som kupper samtlige tråder og gjør dem om til, hvor dårlig aoc er. som det er bevis på allerede i de første svarene på tråden. Endret 11. september 2008 av Christeven Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg har ikke logget inn på AoC på flere uker. Har derimot begynt med WoW igjen etter 3 måneders pause. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg spiller. Herjer på i BRC. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Vi holder tråden ren for innlegg som "Jeg spiller ikke lenger" og lignende, da det ikke er til hjelp for trådstarter. Har du lyst å fortelle oss at du har sluttet med AoC, har vi en tråd for akkurat det temaet. Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg spiller så vidt, men det er pga PCen min, får ny snart, og sommeren er slutt, så da er det høstkos som venter! Lenke til kommentar
zipp- Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Etter å ha levlet 3 characters til lvl 80 på serveren Bori, spiller jeg enda og koser meg like mye som jeg gjorde under early access perioden. Tatt alle T1 raid instances og er nå klar til å begynne med Black ring Citadel. Endret 11. september 2008 av zipp- Lenke til kommentar
Bata Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Spiller fortsatt på fury, koser meg jeg. Er egentlig ganske fornøyd, skjønner ikke hva alle whininga handler om. Ønsker heller ikke svar på det hvis noen i det hele tatt tenker på å svare på meg i denne tråden... Lenke til kommentar
Fubi Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg spiller! Stor trives med en haug norske spiller i guilden Valhall på battlescar! Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Spiller fortsatt i helnorsk guild på Bori. Masse aktive folk Lenke til kommentar
psyches Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Spiller jeg Storkoser meg fortsatt! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Hva med å opprette en avstemming? Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg spiller på serveren Battlescar, i guilden Ragnarok Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Helt klart. Jeg spiller masse med Canavasman aka Azraille på Ymir Koser meg masse, men hovedfaktoren som får meg til å logge inn er raids og delvis for å lvle alt. Men greit å gjøre seg klart til mer content. Skal mye til før jeg avslutter AoC-kontoen min. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg spiller på Dagon (level 62 bear shaman main) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå