JFM Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Hei. Jeg vurderer å opprette meg en ny steam konto. På denne tenker jeg å kjøpe Valve Complete Pack Om en stund kommer jo spillet Left 4 Dead ut. Kommer de som har Valve Complete Pack til å få Left 4 Dead automatisk i steam den dagen Left 4 Dead kommer ut eller må man kjøpe Left 4 Dead som et eget spill da? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Send en epost å spør? Har også lyst til å vite dette Lenke til kommentar
JFM Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Ingen som vet? Hvor må man eventuelt sende e-post? Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 1. Hvorfor ny konto? Har du ikke en fra før? 2. Jeg aner at dette spillet ikke vil være en del av "Valve Complete Pack" før en stund etter release... Lenke til kommentar
JFM Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 1. Hvorfor ny konto? Har du ikke en fra før? Fordi jeg vil ha alle spillene i Valve Complete Pack. Jeg har nesten alle spilla i Valve Complete Pack fra før. Så tenkte jeg å selge min gamle konto. Men det hadde vel og gått å kjøpe Valve Complete Pack til min nåværende konto, og så selge kopiene jeg får to av? Alså sende "Gift" til venner som betaler noen kroner for dem? Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 1. Kjøper du Valve Complete Pack nå, får du ikke Left 4 Dead gratis senere. 2. Det er bare 2 spill som kan bli giftet, og det er half life 2 og episode 1. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 1. Kjøper du Valve Complete Pack nå, får du ikke Left 4 Dead gratis senere.2. Det er bare 2 spill som kan bli giftet, og det er half life 2 og episode 1. Takk for gode svar. Lenke til kommentar
Toxin Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Sikker på det med gifts? Er da mulig å kjøpe spill som gifts via Steam (huke av før kjøpet) til andre, og det gjelder ikke bare HL2 og Ep2. Skal sies at jeg ikke har prøvd, men ville vært en merkelig policy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå