Gå til innhold

Slaughterbox - Vannkjølt TJ07

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pent, tror dette kan bli virkelig fint. Skal følge med videre :)

Takk takk :) Kommenter gjerne videre også!

Kult prosjekt. Ser ganske clean ut. ;)

Clean skal det være. Frykter terroraksjoner fra baronKanon om jeg har for mye lys, eller setter andre "fjortispreg" på kassa :tease:

Lenke til kommentar

Grunning er for pyser :devil: Tok frem stålull og pusset litt med det, slik at lakken skulle få feste. Så var det bare å kjøre på med lakk. Tok 2-3 tynne strøk først, og så var det bare å spraye på. Overflaten blir ikke ugjevn og den renner aldri! Men NB! Selv om du fint kan ta i delene etter 1times tørking så annbefaler jeg å vente noen timer til før du monterer. Lakken er veldig svak de første timene nemmelig. Lett å lage skraper.

Lenke til kommentar

Skriver ikke noe update på dette, men ville bare meddele at Vanntank og nippler er bestilt fra vcore + 3/8bsp -> 1/4bsp overgang.

Har også fått lagt av slanger og nippler hos digitalimpuls i Oslo. Skal en tur sørover torsdag, så da plukker jeg de opp fredag eller lørdag.

Da snakker vi muligens montering i høstferien. Noe som betyr at jeg er langt forran skjema :) Men slapp av. Skal nok finne noe å bedrive tiden frem mot jul med også! :dremel:

Lenke til kommentar
Tror ikke du vil få problemer med å selge de tankene uansett :p Tingen er at 25cm er akkurat perfekt for meg og mine mål, og jeg må nesten ha en nippel evt. 2 på siden av tanken.

Hehe, får håpe på det, og tror nok noen melder seg en dag. *hinte, hinte* Haha. Sålenge ting passer, så er det det viktigeste veit du.

Du får slenge ut noen bilder etterhvert da, så vi får så på godbitene. ;)

Endret av Ashaman
Lenke til kommentar
Bilder skal det bli :)

var meget fint! skal holde ett øye med her.. vurderer og pensjonere mitt thermaltake armor for ett slikt kabinett.. men lurte på en ting, når du har ut hddcage'n nede er det noe annet sted man kan sette dem eller må man lage custom feste?? har selv vannkjøling og kunne også tenkt meg en dobbel rad.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...