Ansiktets fjes Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Kom med komentarer Til arbeidsloggen .Salbu! Endret 11. mars 2009 av Salbu Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Ble ikke så vers det der. Går det ann å file hullene litt i riktig retning tro, slik at knottene blir beine, men man ser ikke att hullet er filet opp litt? Dersom det går ann så tror jeg du hadde fått ett vanvittig bra resultat! Stå på hvertfall, øving gjør mester, og det ser ut som du har fine ideer og talent. Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Jeg var faktisk å filte litt nå, men tror jeg må file litt mer før jeg er fornøyd. Jeg blir likksom aldro fornøyd med 2 av knottene... Edit: Takk for god tilbakemelding Endret 9. september 2008 av Salbu Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Bare hyggelig. Hehe Ett spørsmål bare, hva gjorde du med diodene? Har en slik viftestyring selv, og synes igrunn diodene er litt plagsome av og til, veit du om det går ann å koble opp bryter eller noe på bare diodene på en lettvind måte? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Ser ut som han bare har klipt eller loddet de av. Viftestyringen ble fin forresten Salbu! Bare litt justeringer igjen. Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Ashaman, diodene loddet jeg bare av, jeg var ikke sikker på om den virket uten dioder, men for hvær diode jeg fjernet så fortsatte den å virke så det gikk fint Jeg var lei diodene... Skjønner ikke vitsen med diodene egentlig, jeg styrer viftene mine etter lyd. De skeive knottene vurderer jeg å borre opp med 0,5 mm større bor. Jeg tror ikke det kommer til å syntes så bra, og da håper jeg at jeg får alt på linje Takk for komentarer:) .Salbu! Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 Nå er den oppdatert med bein knott Til arbeidsloggen! Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Såg veldig bra ut, Salbu Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Ble mye bedre nå ja Når kommer resten av maskinen din? Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Litt OT, men Anki? På tide med ett nytt prosjekt? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Litt vel OT dette kanskje men. Har noen små planer om å modde et Lian Li kabinett jeg har, men er ikke helt sikker enda. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Ble skikkelig fint! Kanskje jeg kan gjøre noe liknende i Antec three hundred-kabinettet mitt, mon tro? Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 Anki resten av maskinen kommer når jeg får den . Den kommer mest sansynelig i morgen eller fredag... Gleder med som en unge på julaften Takk for gode komentarer:) Sånt gjør meg glad Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Gøyeste er å pakke ut ;D Så deilig =D Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Ble good nå ja! Skal bli artig å følge med på resten av prosjektet ditt! Lykke til videre! Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Nydelig! Det der var en perfekt viftestyringsløsning for folk som ikke ønsker at brønnene i fronten skal skille seg ut. Jeg tror jammen jeg må gjøre det samme. Tusen takk for ideen Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Spørsmål: Den er montert inn i et 5.25" deksel sant? Har denne viftestyringa selv og funker greit men festene er knekt og diodene får meg til å spy pga fjortis følelsen så har kjemt den inni pc-en nå. Kunne tenkt meg å borret ut hull og gjort det samme som deg . Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 Da var det oppdatert med nye bilder. Til arbeidsloggen! Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Det der ble ikke dumt! Passet godt på den ellers så cleane og ensfargede PCen. Den hadde hverfall ikke tatt seg så bra ut som orginal blå og lysende! Tror jeg kommer til å stjele denne ideèn på min Zalman viftestyring også. Har en liten plan om å intigrere den på siden i den nyeste modden jeg holder på med. Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 Ja det hadde vært en god idè... Dunne festet den i sidedøren istedenfor i en DVD-slott. Eneste minuset er at det må være jævlig nå du skal ha av og på sidedøren... Da må du jo koble fra og til alle kablene... Ellers takk for gode komentarer Jeg har tanker om å lage min egen RAM-vifte, men er ikke sikker på det enda... Planen var da å bruke et LianLi drivebaycover og tre 40mm vifter... Også må jeg såklart finne en måte å feste det på... Hva syntes dere om det? .Salbu! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå