Anew Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Mmm! I like! Flott bilde, som man kan la fantasien leke litt med. Dog er det mulig at jeg ville ha valgt større dybdeskarphet her, og ikke gått for uskarp bakgrunn. Døren i forgrunnen kunne nok også med fordel vært litt lysere. Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Mmm! I like! Flott bilde, som man kan la fantasien leke litt med. Dog er det mulig at jeg ville ha valgt større dybdeskarphet her, og ikke gått for uskarp bakgrunn. Døren i forgrunnen kunne nok også med fordel vært litt lysere. Enig med nesten alt Anew sier. Døren ser flott ut på min skjerm (den er kalibrert). Fin overflate i den. Litt usikker på sørgeranden øverst, ville kanskje tenkt på å beskjære den. Rotet ved døren forstyrra litt faktisk. Men alt i alt er dette knall og et bilde jeg godt kunne tenkt meg å ha tatt selv. Bra! Lenke til kommentar
akle Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Meget stilig. Fikk litt følelsen av maleri. Lite fargene og motivet veldig godt. Har ikke noe konstruktivt å komme med! Meget bra etter min mening! Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 8. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Et kilotakk for respons alle tre! Flott at det falt i smak! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Kryptisk tittel, men godt bilde. Jeg vet ikke helt om det med DOF. Det er jo ganske tøft at den fyren i åpningen er så utflytende. Jeg synes det er vellykket. Det setter fantasien i gang, og estetikken er ganske kul. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Dette var noe for seg selv ja. Kunst Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 9. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Takktakk begge to For å komme med noen "oppklaringer" - navnet har opphav i hvor bildet er tatt. Jeg skal la dere prøve å finne ut av det selv, men det er sikkert noen som har skjønt det Fyren i døråpningen lar jeg forbli et uløst mysterium, men jeg kan avsløre at fyren ikke er noen fyr ^^ Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Takktakk begge to For å komme med noen "oppklaringer" - navnet har opphav i hvor bildet er tatt. Jeg skal la dere prøve å finne ut av det selv, men det er sikkert noen som har skjønt det Fyren i døråpningen lar jeg forbli et uløst mysterium, men jeg kan avsløre at fyren ikke er noen fyr ^^ Jeg antok at tittel henspeiler på Svalbard og at fyren var en dame, tok det for gitt så kommenterte ikke det Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Stilig! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Takktakk begge to For å komme med noen "oppklaringer" - navnet har opphav i hvor bildet er tatt. Jeg skal la dere prøve å finne ut av det selv, men det er sikkert noen som har skjønt det Fyren i døråpningen lar jeg forbli et uløst mysterium, men jeg kan avsløre at fyren ikke er noen fyr ^^ Jeg antok at tittel henspeiler på Svalbard og at fyren var en dame, tok det for gitt så kommenterte ikke det For oss som har bedre ting å ta oss til enn å grave etter kull mens vi forfølger kvinner, hva betyr tittelen? Lenke til kommentar
AasmundMo Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Dette liker jeg! Eneste jeg skulle ønske var at lyset fra ytter(?)døren skulle vært enda mer utbrent, sånn at det hadde "slukt" døren. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 9. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Dette liker jeg! Eneste jeg skulle ønske var at lyset fra ytter(?)døren skulle vært enda mer utbrent, sånn at det hadde "slukt" døren. Du er inne på noe der. Kunne blitt stilig. Men jeg rakk ikke å gjøre det før jenta løp sin vei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå