Torbjs Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Kjøpte meg en ipod touch for ca 3 uker siden på elkjøp, men synes den har for dårlig batteritid, og så ble det litt for lite med 8gb. Den er brukt pent, men har fått noen uunngåelige riper på baksiden, pluss at jeg har klipt av den utstikkende fliken av plastbeskyttelsen som lå over skjermen da jeg fikk den. Tror dere det er mulig å returnere denne vha Elkjøps 30-dagers returrett? Noen som har vært ute for lignende? Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Det kan kanskje gå, jeg har gjort lignende med forskjellige resultat Lenke til kommentar
Loko Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Vel i og med at du har klart å få riper på den er det helt avhengig av hvor nøye den som tar den i mot sjekke den. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 30 dagers full returrett Hos Elkjøp kan en komplett vare returneres innen 30 dager fra du har mottatt varen, og du får alle pengene tilbake. Vi kaller det 30 dagers full returrett - for deg betyr det 100% trygghet. Returretten gjelder ikke mobiltelefoner, produkter solgt med abonnement og spill+film som har brutt embalasje. Husk å ta med kvittering Skal gå det så lenge alle delene er med. HAdde kranglet om jeg ikke fikk byttet den og sakt at dette ble spesifisert da jeg kjøpte den... Bare stå på ditt så gir dem seg tilslutt;) Lenke til kommentar
Torbjs Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 da pakker jeg alt inn igjen pent og pyntelig, og stikker en tur bort for å prøve Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 "Skal gå det så lenge alle delene er med. HAdde kranglet om jeg ikke fikk byttet den og sakt at dette ble spesifisert da jeg kjøpte den... Bare stå på ditt så gir dem seg tilslutt;) " --------------------------------- vell,hvis den er ripet og stygg,så kan man ikke FORLANGE å få pengene igjen,det sier vel seg selv ? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Er 30 dagers returrett 30 dagers returrett eller ikke? Lenke til kommentar
prarne Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Gi oss en tilbakemelding på hvordan det gikk da? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Skal gå det så lenge alle delene er med. HAdde kranglet om jeg ikke fikk byttet den og sakt at dette ble spesifisert da jeg kjøpte den... Bare stå på ditt så gir dem seg tilslutt;) Og varen ikke er ødelagt (som her riper og avkappet hjørne på beskyttelse). Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Så lenge varen ikke har noen form for skade og alt utstyret er komplett, skal ikke dette være noe problem. Apples produkter blir ripete bare man ser på dem, så akkurat det er ikke noen bekymring, da en ripe på ingen måte tilsvarer ødelagt usb-port, knust skjerm e.l. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 At Apple sin produkter blir ripete bare at man ser på dem er ingen unnskyldning. Jeg hadde iallfall begynt å lure på hva slags policy Elkjøp driver med om jeg hadde fått en iPod med riper. Man forventer tross alt å få ett nytt og ubrukt produkt. Lenke til kommentar
hean Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 At Apple sin produkter blir ripete bare at man ser på dem er ingen unnskyldning. Jeg hadde iallfall begynt å lure på hva slags policy Elkjøp driver med om jeg hadde fått en iPod med riper. Man forventer tross alt å få ett nytt og ubrukt produkt. Elkjøp selger innbytteprodukter som B-vare, ikke som nytt.... Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg vil tro at du ikke kan få igjen pengene for denne iPoden! Tenk deg situasjonen til forhandler: De skal selge en iPod med riper. Det synes at iPoden er brukt, og jeg ville blitt en smule forbannet dersom jeg fikk en brukt iPod i hånden. Tror nok det er lettere å få solgt den på Finn! Men uansett... Lykke til Lenke til kommentar
Torbjs Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 tja, det gikk så det suste det der ja, 1 stk brukt ipod byttet inn i harde cash. Ingen spørsmål eller ubehageligheter, så må bare applaudere Elkjøp for super service! Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Du verden! DET må jeg si! Elkjøp kjører service, og tommelen opp nå! Har aldri opplevd bra service på elkjøp, så kanskje de har kommet inn på rett kjøl! Lenke til kommentar
Torbjs Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 jepp , jeg tror det kommer helt an på hvem man snakker med, for de har vel sikkert i utgangspunktet en del strikse regler for hva som kan returneres og ikke, men treffer man rette personen så ordner vist det meste seg. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Lotto, med andre ord! Støtter deg på den! Du var litt heldig, kan jeg tenke meg! Ingen betenkeligheter eller spørsmål fra selgerens side heller? Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Man får ofte den servicen man fortjener.. Dersom du tusler rundt i en elkjøpbutikk vil du ofte se varer merket "Kuppvare" eller lignende, og disse har redusert pris. Dersom du spør en selger hvorfor det er sånn, vil du mest sannsynlig få beskjed om at det er et produkt som har kommet tilbake på 30 dagers returrett og at produktet har vært åpnet og brukt, MEN er i god stand. Du har også 30 dagers returrett og full garanti dersom du kjøper et slikt produkt, med mindre selger opplyser om noe annet, og da skal dette også skrives på kvitteringen. Lenke til kommentar
Torbjs Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 ja, tror nok jeg var heldig ja, for en gangs skyld. Jeg sa bare at jeg ville benytte meg av den fantastiske returretten deres, og om det var noen kriterier som liksom måtte oppfylles for å få lov til å returnere. Det eneste han sjekket var at der var alt som skulle være i pakken, og så var det ok. Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Elkjøps returett er jo faktisk noe enkelte spekulerer i. En jeg kjenner kjøpte en USB-dokk til K750i for å kunne flashe telefonen sin. Så leverte han den tilbake igjen da han ikke hadde mer bruk for den enn akkurat det. En annen ting er jo at Elkjøp taper utrolig mye penger på denne tjenesten, noe som vi andre må betale for i det lange løp. Men det skal jo sies at Elkjøp tjener jo på en måte på denne tjenesten da man får returnerende kunder, men om det er den typen kunder man vil ha tilbake igjen eller ikke er jo helt annet spørsmål. Trådløse routere er jo lette å få billige på elkjøp btw. Mange som ikke greier å konfigurere de og leverer de inn igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå