gtamann Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) hei jeg har akkurat runnet Mercenaries 2: World In Flames på xbox 360 .jeg syns det var en veldig fin slutt Tror dere at det kommer ett nytt spill? siden hun damen sa at de skulle dra til et annet sted. Hva syns dere om slutten på spillet? var det et vanskelig spill syns dere eller var det lett? Jeg syns det var litt begge deler, slutten av spillet var ganske lett synes jeg hva er din spill karakter for spillet? min blir nok en 9/10 +bra kontroll oversikt +Bra grafikk +mange kule artillery +Bra effecter på bombene +Mange kule kjøretøy som,helicopter,motorsykkel,biler,tanks, +Nuke er helt awesome -litt lette oppdrag, et par bugs i spillet, som at ikke soldatene i spillet angriper deg etter du har skutt mange av fiendene mine. Skriv dere også takk Endret 6. september 2008 av gtamann Lenke til kommentar
storape Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Tror du har posta feil sted Dette er Pc-spill delen av forumet Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Tror du har posta feil sted Dette er Pc-spill delen av forumet Passer nok til "Generelle" delen av spill her på forumet. Noen er vel litt ekstra glad, right GTAMann? Endret 6. september 2008 av evilleader360 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Tok jaggu ikke lang tid før det var runnet.. er selv bare på 17%.. men går framover.. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Siden dere har runnet det.. På oppdraget når du skal redde en fyr og noen dokumenter for ho dama som skal fortelle deg hvor Blanco er, Jeg har reddet han, men så kommer det en timer opp, tida går ut, Contract Cancelled... Hva gjør jeg galt? Lenke til kommentar
Stirner Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Herlig spill. Men for lette og for få oppdrag. Skjønner ikke at det skal være så jævla vanskelig å lage mange flere oppdrag for et spill med så stort spillområde. Dette spillet kunne enkelt fått en spilletid på 40-50 timer, men de måtte selvfølgelig gjøre det kort og enkelt. Ellers var selve spillbarheten dritkul, spør du meg. Neste blir vel i India da, med kashmirkonflikten mellom pakistan og india som bakteppe. To atommakter i krig er alltids populært i denne serien virker det som. Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 har du tatt ut alle dokumentene i de husene? du skal først rescue han og så kjøre til til de andre husa etter de tinga er ferdig så kjører du han til basen. en stund siden jeg gjorde oppdraget, men den tiden er vel fordi at du skal rekke de husa + kjøre han til basen. Noen som husker noe annet? skriv. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 sliter litt nå er friendly med de 3 factionene ca 50% in i spillet å alt dem har er challenges.. hva gjør jeg nå? Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 (endret) du kan spørre hun dama ved palasset.hun som sitter ved de tvene. hun sier hva du skal gjøre neste Endret 11. september 2008 av gtamann Lenke til kommentar
hov55 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hei sliter litt er på 41% har knust de byggningene som var på kartet og de folka som skulle bli tatt bilde av men vet lissom ikke helt hva jeg skal gjøre nå? dama i HQ sier at jeg må kontakte noen andre til potrolium trenger mere hjelp av meg både HQ på potrolium og play de i amazonas er det kryss på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå