Toast Is Pimp! Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Herregud! Mitt PIN Nummer var der. http://www.positiveatheism.org/crt/pin.htm Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Det er bare å utvide lista så få man alle personnummrene i hele norge også. Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg så tittelen, så så jeg hvilke del av forumet den var i, så forutså jeg hva det var og det var det. Jeg humret Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Det er bare å utvide lista så få man alle personnummrene i hele norge også. Virker også på telefonnummer Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Det er bare å utvide lista så få man alle personnummrene i hele norge også. Virker også på telefonnummer Går vel egentlig an med samtlige tallkombinasjoner av alle slag Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 PIN koden til både VISAet, MasterCardet og mobilen min var der Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Ja og pin koden på inngangsdøra for solsiden kjøpesenter også. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Det er bare å utvide lista så få man alle personnummrene i hele norge også. Virker også på telefonnummer Går vel egentlig an med samtlige tallkombinasjoner av alle slag Feiler det deg noe? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Feiler det deg noe? Og intensjonen med det var? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Det er bare å utvide lista så få man alle personnummrene i hele norge også. Virker også på telefonnummer Går vel egentlig an med samtlige tallkombinasjoner av alle slag Feiler det deg noe? Spørsmålet er vell om det feiler deg noe! Lenke til kommentar
oslofreak Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Kom igjen nå, sleng ut stakene og se hvem som har lengst så er vi ferdig med det... Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Det er bare å utvide lista så få man alle personnummrene i hele norge også. Virker også på telefonnummer Går vel egentlig an med samtlige tallkombinasjoner av alle slag Feiler det deg noe? ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Holy crap hvordan vet de min pin kode? :s Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 ITS THE GOVERNMENT! MAI GÅD! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Koden til telefonen, VISA kortet og min avatar på et online spill (deler av den) var der gitt. Huff da Lenke til kommentar
Reached Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 faen, må bytte PIN koden nå jeg... hvilken PIN kode er det som ikke står på lista???? Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Eg har 8 tall på mitt pinnummer. Dei finne ikkje ut av ka eg har Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Det er fritt villt om det er til bankortet eller Simkortet. Har 8 siffer på Simkortet men ganske så enkelt når man vet mønsteret. Eller mener du Bankortet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå