Mr. Ty Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hm ja, i går hadde jeg dette problemet, og fikk fiksa det, men så en stund senere fikk jeg et nytt problem; det kommer ikke lyd fra nettlesere (har prøvd både opera, ff, ie og google chrome), mens lyden funker fint utenom (winamp, vlc osv.). Tenkte da det var på tide med en scan og fikk overraskende 122 infiseringer, der 115 av dem var vulnerabilities som må fikses ved Windows Update. Gikk da innpå Windows Update-siden og prøvde å oppdatere derifra. Måtte visst ha et nytt program elns, og trykket "installer nå", men fikk til slutt bare en feil melding: "Det oppstod et problem på webområdet, og siden kan ikke vises. Alternativene som er oppgitt under, kan bidra til å løse problemet. [Feilnummer: 0x8024D007]". Automatiske oppdateringer står på, men det ser ikke ut som det heller fungerer. Alt dette fungerte fint før, helt til i går, da jeg måtte bruke repair fra Windows CD-en pga. en dll-fil som manglet (se emnelenken over). Har Windows XP Pro SP2 ("Unable to complete genuine Windows validation", men windows update fungerte fint før allikevel) og Trend Micro Internet Security Pro, visst det har noe å si. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Ser for meg at jeg bare trenger en oppdatering, så vil alt bli bedre, men hvordan ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå