Gå til innhold

Entourage - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Ja, så vidt jeg forstod hjemmesiden, så begynner sesong 5 av denne strålende serien på søndag i USA. Dette betyr at episoden vil bli tilgjengelig for oss nordmenn natt til mandag.

 

Spørsmål:

Jeg har alltid pleid å se entourage episodene på internett. Streamet de. Har brukt forskjellige sider. Men det jeg lurer på er hvilken side som er best, hvilken man kan stole mest på og den med best kvalitet?

Så vidt jeg husker har jeg vært innom greatesoftv, watchtvsit etc. Hvis det var det de het.

 

Takk for svar :thumbup:

Endret av ftbllftbll
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En av de jeg liker best:

 

Ari: I want you to pass this message along to Dana. Tell her that I still have the pictures from Cancun, tell her that I'm gonna start a website. I will take a full page ad out in the L.A. Times advertising it. Tell her it will be called imahollywoodexecutivewhore.com and that no password or fee will be required. Tell her I Want A Fucking Call Back!

Lenke til kommentar
En av de jeg liker best:

 

Ari: I want you to pass this message along to Dana. Tell her that I still have the pictures from Cancun, tell her that I'm gonna start a website. I will take a full page ad out in the L.A. Times advertising it. Tell her it will be called imahollywoodexecutivewhore.com and that no password or fee will be required. Tell her I Want A Fucking Call Back!

Festlig. :wee:

 

Her er min kanskje all time favoritt Ari-scene: http://www.youtube.com/watch?v=bdTRIVskXwM

 

Hysterisk.

 

Ellers fortsetter ari å redde serien fra å være totalt katastrofe. Uten Ari i denne siste episoden, ville den ikke vert verdt en dritt. Thumbs up til Jeremy Piven. En velfortjent emmy for tredje år på rad.

Lenke til kommentar

Grunnen til at Piven får Emmy er fordi han fortjener det mest av de nominert. Emmy-juryen klarer faktisk å se det i Piven, utrolig nok men sant. Hadde ikke Piven fått prisen så hadde den gått til Rain Wilson fra The Office uansett.

 

HBO produserter serier og sånt fikk hele 12 Emmy-priser i natt, 6 mer enn den nest-største vinnern. Sier litt det om HBO. Alle nesten p.g.a. John Adams dog.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...