Bjørnli Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Noen her som er intr. i ett fototreff i østfold? Ser hele tiden folk fra østfold her på forumet, så lurte på om noen var intr. i det. (noe ala https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1003020 mao) Meld din interesse her PS: Skriv gjerne hvor du er i fra og evt. forslag til hvor vi kan møtes/gå rundt osv. Endret 4. september 2008 av Zaft Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 PS: Skriv gjerne hvor du er i fra og evt. forslag til hvor vi kan møtes/gå rundt osv. Selv bor jeg i Halden og flytta hit i Februar så er ikke altfor godt kjent her utenom på festningen Lenke til kommentar
Svar Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Vist du ser litt under avataren min, så står det Moss Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Svar Bruker Innlegg: 596 Ble medlem: 11/12-2003 that is what i see... står ikkeno om moss.. dog @ https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=37554 står det moss Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Svar: har du forslag til sted? Lenke til kommentar
Svar Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Vist det bare blitt oss 2 blir det jo morro. Tja, burde vell være ett sted der man kan ta en del fine bilder,må tenke litt på det. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 Må jo ordne flere folk, men bare tenkte at det kanskje var større sjangs for at folk "melder seg" hvis man har en "location". Kom igjen folkens, dere trenger jo ikke være fra Østfold, bare du kan komme deg til Østfold så er jo det bra nok Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Det lønner seg alltid å ha en location og tidspunkt. Det er flere enn dere to her inne som er fra Østfold; så det burde være mulig å få til noe. Tom Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 Denne tråden er for å finne ut om noen faktisk er intr. i dette, før man begynner planlegge osv.. PS: Hvis noen har lyst til å stå "ansvarlig" for å arrangere si gjerne ifra! Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Jøss, er det virkelig så liten interesse for ett østfold-treff? :S Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Neida, masse interesse. Moss her og Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Ok, har du forslag til location eller hvor vi skal gå osv.? Kanskje like greit å lage en egen post med påmelding så blir det kanskje lettere å få folk til å bli med når det er "klart" ? Endret 7. september 2008 av Zaft Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Nå vet jeg ikke hvor du er fra, men jeg syns at Rygge er mer spennende enn Moss. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Jeg er fra halden(eller, bodde i råde før), men har mulighet for buss innenfor østfold;) Hva er f.eks spennendes i Rygge? Tenkte du skog eller hva tenkte du? Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Landskap og natur. Kanskje jeg bare er lei av Moss Sentrum. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 Ok, bare lurte, vet du om det kanskje er no gamle ruiner/GAMLE forlatte bygg som kanskje er intresant? Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1007905 oppretta topic der, meld dere på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå