Leasch Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Heisann sveisann! er det noen der ute som vet om en skikkelig skrekk film som får håret til å stå opp? trenger virkelig hjelp! vil se dne i lag med dama! vi så på the grudge siste gang, og hun flyrte bare, så jeg måtte sopp filmen! :!: mvh Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Rec. En spansk skrekkfilm. Mye skumlere enn Grudge. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Det kommer litt an på hva hun syntes er skummelt, men to filmer som skremmer meg er Ringu og Shutter (ORIGINAL versjon). Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Du kommer ikke utenom The Shining, om du ikke har sett den før da. Den rystet meg, riktignok noen år siden. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Du kommer ikke utenom The Shining, om du ikke har sett den før da. Den rystet meg, riktignok noen år siden. The shining har jeg! )) skal prøv å skaffe Ringu da ) takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå