Iguil Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Avlyst Endret 17. september 2008 av Iguil Lenke til kommentar
sanka Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Skal dere ikke ha forum i år ? Lenke til kommentar
kolbuingen Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 kommer jeg til å drite meg ut hvis jeg møter opp med en laptop? den kan kjøre cs 1.6 og wc3 da Lenke til kommentar
Al'x Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 ingen grun til å tro att laptoppen din er så mye dårligere enn en "hardcore-gamer" pc fra tilig 80tall ellerno og så lenge den funker fett til det du trenger den til (cs. 1,6 og WC3) er den god som gull Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg kommer Er et ork å dra lenger enn 1mil til lan, derfor Corelan Lenke til kommentar
sanka Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hvor mange er det som er meldt på ? Tror faktisk ikke at det er så mange som vet om corelan i gjøvik-område Lenke til kommentar
kolbuingen Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) For de som heller vil kjøpe en fysisk billett er det også planer om utsalgssteder på blant annet Dokka videregående. gjøvik vidregående også? og utstyrsliste? Endret 7. september 2008 av kolbuingen Lenke til kommentar
sanka Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Tror det meste av det ligger inne på www.corelan.no .. Burde vel vært solgt biletter på gjøvik vgs hvertfall, og sikkert lena og raufoss..! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Meld dere på og reserver billett i dag! Vi er avhengige av at folk som vil på CoreLAN bestiller billett så fort som mulig så vi ser tidlig hvor mange deltakere vi får. Vi ser på flere steder hvor man kan kjøpe billett fra, men det enkleste er jo over internett? Gå inn på www.corelan.no, der ligger alt du trenger å vite om partyet! Få med venner og kjente på CoreLAN i høstferien - Welcome to the real world! Lenke til kommentar
QBab Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Vær så snill og ta bort "Noob-flaren" i banneren deres. Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Salg av billetter på CC Gjøvik Nå begynner vi etterhvert å selge billetter fysisk på stand. Første sted ut er: - CC Gjøvik: Torsdag 11/09 fra 18-20 Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Kommer dere til Lena VGS? Lenke til kommentar
zellox Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 dere burde ungå corelan, min grunn til dette er at i 2005 var det ikke nett og i 2006 ikke strøm, Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Det var da under andre arrangører Lenke til kommentar
Harlequin1105 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 dere burde ungå corelan, min grunn til dette er at i 2005 var det ikke nett og i 2006 ikke strøm, For det første er det veldig umodent og barnslig å skrive slik når man faktisk ikke har peiling. Vi kan garanetere at alt under CL08 vil være nøye planlagt. Dette gjelder strøm og nett også. Internett (300mbit) vil bli levert via fiber rett inn i hallen, strømmen vil vi få satt opp 200A kontakter kun til deltagere. Dette er mer enn nok for 180 deltagere. Sikkerheten er nøye planlagt, også når det gjelder virusspredning osv. Om noen vil ha mer utfyllende svar er det bare å spørre:) Jeg garanterer en minnerik og morsom opplevelse på CoreLAN:) Velkommen Lenke til kommentar
zellox Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 det er et fritt land så jeg sier det jeg vil om corelan. : P Lenke til kommentar
sanka Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Ingen har sagt noe som helst om hva du kan si og ikke si, men det viser jo bare hvor moden man er. Å si at folk skal holde seg unna corelan fordi det har vært problemer ed nett og strøm på tidligere arrangement er jo bare helt latterlig. Det er nytt crew/arrangører , så ingen kan si noe om corelan før det er arrangert. Lenke til kommentar
Harlequin1105 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 det er et fritt land så jeg sier det jeg vil om corelan. : P Haha, jaja. Vet ikke om du kommer så langt med det da! Når du var på arrangementet i 2006 hørte vi da ingen klager fra deg? Lenke til kommentar
sanka Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Men samme det, begynner å glede meg nå jeg ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå