Schnell Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 det handlar om tyggjegummi. det har lenge vore ei kjend sak at tyggjegummi skadar miljøet, bylivet, dyrelivet samt andre gruppar. tyggjegummiglysar ligg klistra på kvar canktimeter av asfalten i byane, og kor mange gonger har du ikkje opplevd å trø foten rett oppi ei ekkel sogglete tyggisklyse, og banna for deg sjølve medan du ynskjar at det ikkje ligg tyggisar over alt? på ei anna side, er tyggjiare og miljø-verstingar. Det brytast ikkje naturleg ned, og øydeleggjar jord, slepp ut karbondioksid og metangass om eg ikkje hugsar feil, pluss at det tek omlag 50 år å bryte ein tyggjegummi ned. og folk gidd ikkje ein gong kaste tyggisane i søppelkassar, dei berre spottar det rett ut av kjeften og ned i naturen, som må ta støyten for din latskap og orale tilfredstillelse som du ikkje ein gong vil ha gjønom ditt fordøyningssystem. trur du det er så mykje betre for naturen? så kjem den tredje gruppa; dyrelivet. eg har ikkje eit eksakt tal på kor mange dyr som omkommer i løpet av eit på grunn av tyggjis-klysar, men eg veit det er mangen. når du ikkje lenger kjenner smaken av tyggjegummien din, så har den ikkje lenger ein funksjon for deg. d€ifor spottar du den ut. det du ikkje veit, er at smaken berre har nøytralisert seg saman med munnen din, men smaken er der fortsatt, difor kjem den ut på bakken. dette luktar dyr, og dei synes det luktar godt, så kjem kattar, hundar, grevlingar, fuglar, ja you name it, og eter tyggjegummien. det som skjer er at anten vert dei kvalt, eller så døyr dei, for dei ikkje tålar stoffene i tyggien. eg håpar og trur at dette er allmenn kjend kunnskap blant folk, men latskapen til folk flest er dessverre for stor til at noken gidd å gjere noke med det. eg derimot, har forska på dette, og har fonne ein måte så eg kan tilfredstillje mitt orale behov for tyggjegummi, spare pengjar, spare miljøet, dyrelivet, byivet og samstundes få i meg mineralar og vitaminar. heile idèen går ut på resirkulering; gjenbruk av tyggjegummi. tyggjisar kan tyggjast i det uendelege! men folk gidd ikkje det, for smaken går ut, og då berre spottar dei den ut. det eg pleier å gjere er å bruke same tyggi i to veker samanhengjande, og så berre smaksettjar eg den sjølve! og då kan eg til og med velgje kva den skal smake!! personleg likar eg å ta kanel på den, men sukker og oboy er og bra. litt sitronsaft er bra, men smaka går fort ut. viss eg vil ha smak som sittjer lenge, kan eg f eks tyggje ein kvitlauk inn, om det er noke du likar. på denne måten kjøpar eg kun cirka ein tyggipakke i halvåret!!! genialt eller?? Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Kva med alle dei som ikkje gidd å kjeldesortere då? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 det er ein heilt anna diskusjon Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 tyggegummi er jo ikke akkurat verdens største problem heller... har du forresten noe kilde på at dyr som spiser tyggegummi dør? hørtes heller tvilsomt ut... Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 eg har eigne forskningsrapportar på det, ¨så ja, eg har kjelder. eg har funne ein daud fuggel og når eg sjekka ut kva han hadde død av fant eg ein hubba bubba nedi kjeften på han så den var blitt kvalt av Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Hahaha, priceless! On-Topic: Kan du være så snill og poste noen av disse forskningsresultatene? :!: Lenke til kommentar
aspic Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Schnell is back. And he takes crap from noONE! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg spiser tyggisen lol (er ikke spes bekymra , leste om en fyr i Guinness rekordbok som hadde spist både likkiste samt masser av sikkerhetsnåler osv.....lol) Lenke til kommentar
JonGanja Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 samme tyggis i ett halvt år? din skitne gjerrige miljøfaen nytt forslag: spytt tyggisen i søpplekassa & life goes on 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Om tyggegummi ikek blir brutt ned, hvorfor skal det da lage masse CO2 og Metangass? AtW Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 det eg pleier å gjere er å bruke same tyggi i to veker samanhengjande, og så berre smaksettjar eg den sjølve! og då kan eg til og med velgje kva den skal smake!! personleg likar eg å ta kanel på den, men sukker og oboy er og bra. litt sitronsaft er bra, men smaka går fort ut. viss eg vil ha smak som sittjer lenge, kan eg f eks tyggje ein kvitlauk inn, om det er noke du likar. på denne måten kjøpar eg kun cirka ein tyggipakke i halvåret!!! genialt eller?? Har ikke ledd så mye på lenge... Dette kan jo ikke være seriøst?? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Om tyggegummi ikek blir brutt ned, hvorfor skal det da lage masse CO2 og Metangass? AtW Indirekte. Fugl som kveles og dør, vil råtne og frigi CO2 og metangass. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Indirekte.Fugl som kveles og dør, vil råtne og frigi CO2 og metangass. Fugler lever kanskje evig om de ikke blir kvelt av tyggegummi? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Fugler lever kanskje evig om de ikke blir kvelt av tyggegummi? Eh, ja. De er sjeler av avdøde mennesker. Derfor de driter i biler og andre materielle ting. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Interresant. Liker ikke tyggis, men jeg skal ta dette videre i livet og oppfordre til å ikke spytte de ut overalt selv om jeg får enda styggere blikk med holdningene mine, Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Ja folkens! Jeg er kanskje et naturmenneske. Men jeg kaster ikke søppel i naturen, ikke ut av vinduet på biler osv. Det er så idiotisk og kaste søppla ut av vinduet av en bil eller rett i gata når man faen ikke gidder å kaste det i søppelbøtta som faen ikke er langt unna. Men jeg skal innrømme at jeg har spytta tyggis ut av vinduet av biler. Men ikke på gata og på veien. Da gjør jeg jo bare oss mennesker en tjeneste Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg har aldri sett et dyr spise tyggegummi. Tro meg, jeg har slengt en godt brukt kule ut til en gjeng måker eller duer eller noe annet fauna-gørp i håp om at de skulle spise den og lide en smertefull og klissete død, men de lar seg ikke lure. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 schnell er tilbake med enda flere trollefakter hvordan går det med den sekten din nå for tiden? on topic: tyggis er jo ikke et miljøproblem. dersom folk slutter med tyggis, har det like stor påvirkning på klimaet som at alle tar på seg den venstre sokken først. og disse kildene og faktaen din vil jeg gjerne høre ! 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Schnell, du er motbydelig! Ingen tygger tyggis så lenge... ÆSJ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 schnell er tilbake med enda flere trollefakter hvordan går det med den sekten din nå for tiden? Sist ble han jo voldtatt av en traktor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå