Goliath Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Holdte på å kjøpe HD 4870 men stoppet kjøpet i siste sekund fordi jeg ble veldig usikker på en ting. Jeg har en Asus P5B Deluxe hovedkort med en PCI-E 16x slot. Vil dette være et problem med at kortet er PCI-E 2.0? Vil jeg miste noe ytelse på å kjøre HD 4870 på dette hovedkortet? Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hva er sammenhengen PCI-E 2.0 og disse X'ene? Er 2.0 samme som PCI-E 32x slot eller noe sånt? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 PCI-Express 2.0 har dobbel båndbredde av PCI-Express 1.1 En PCI-Express 2.0 med 16X båndbredde tilsvarer da 32X i PCI-Express 1.1 Dersom man vil kjøre CrossFire/SLi med PCI-Express 2.0 så vil det tilsvare full ytelse av en PCI-Express 1.1 port. (Det ble veldig mye PCI-Express her ) ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Båndbredden til en PCIe1.1 x16-slot er knapt nok nådd, så det vil nok ikke bli noe nedgang i ytelse. Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Du vil nok få en del ytelsesgevinst om du går for det skjermkortet der enten du har Pci express 1.0,1.1 eller 2.0, grunnet som Smirnoff sier ovenfor, at båndbredden er god nok for det skjermkortet du ønsker å kjøpe punktum. Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 For å svare veldig kort og enkelt. NEI, du vil ikke misste ytelse ved å kjøre HD4870 på PCIex 1.1 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 må legges til at pci-e 2.0 også gir mye mere strøm gjennom porten itilleg, men som sagt, man bruker ikke opp båndbredden med et 4870. regner med du har fått med deg ukens tilbud hos komplett? HER Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg antar du blir overbevist til å kjøpe skjermkortet til slutt? Tilbudet på komplett er Sapphire HD4870 som har en ganske OK bundle som du burde slå til på! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Bestilt Sapphire hos Komplett Takk for hjelpen folkens! Husk: lønner seg å hjelpe en moderator..hahahaha Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Bestilt Sapphire hos Komplett Takk for hjelpen folkens! Husk: lønner seg å hjelpe en moderator..hahahaha hehe Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Bestilt Sapphire hos Komplett Takk for hjelpen folkens! Husk: lønner seg å hjelpe en moderator..hahahaha Er din sendt enda? Bestilte i går, og min er enda ikke sendt ser det ut som Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 tacmodo: Tror ikke at du skal bekymre deg over å ikke få den, det står enda "100+" som lagerstatus. Misunner dere begge 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå