Jack_Daniels Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 God morgen, har kjøpt en compaq laptop. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=360405 Den der. Problemet er ikke stort, men jeg liker bare ikke vista og vil helst skifte til xp asap Er det noe jeg burde tenke på når jeg skifter OS på en laptop ? Eller er det bare å formatere c:\ med xp cden under boot ? Er vel en del drivere som ikke installerest automatisk? men det er jo derfor jeg kommer til dette forumet for veiledning. tar i mot alle tips og linker takker i forrkan! Lenke til kommentar
meeg Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Du må finne ut FØR du formaterer C: om Compaq i det hele tatt har XP drivere til denne maskinen. Sjekk med HP/Compaq support. Hvis ikke, er du nok stuck med Vista. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 de har mange men ikke alle drivere, men det skal vel vær mulig siden de har noen drivere og andre drivere kan jeg vel finne på andre steder på nettet. som lydkord og grafikk kort driver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå