Gå til innhold

Har kjøpt iPhone, mulig å bytte til Telenor ved bruddgebyr?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare ikke irng med NetCom nummeret som du har bundet opp, det gjorde jeg og forbindelsen røyk med en gang vedkommende i andre enden stengte abbonementet.

Er det liksom mulig sier nå jeg, kunne de ikke bare lagt inn et lite delay på 10- 20 min, slik at nettopp slike epoisoder ikke skjer.

Endret av KVTL
Lenke til kommentar
Bare ikke irng med NetCom nummeret som du har bundet opp, det gjorde jeg og forbindelsen røyk med en gang vedkommende i andre enden stengte abbonementet.

Er det liksom mulig sier nå jeg, kunne de ikke bvara lgt inn et lite delay på 10- 20 min, slik at nettopp slike epoisoder ikke skjer.

:!:

Lenke til kommentar
2400 kr + en en måned fastpris tror jeg

Hvordan får du til det?

Priser tatt fra NetCom.no

Om jeg har regnet riktig her så blir dette prisene;

iPhone 3G 8GB

iTalk Small: kr 1.390 (for iPhone) + 2.400 (for å bryte binding) + 399 (første måndes avgift)

= 4189,- kr.

iTalk Medium: kr 690 (for iPhone) + 3.000 (for å bryte binding) + 699 (første måndes avgift)

= 4389,- kr.

iTalk Large: kr 1 (for iPhone) + 3.500 (for å bryte binding) + 1.099 (første måndes avgift)

= 4600,- kr.

iPhone 3G 16GB

iTalk Small: kr 2.290 (for iPhone) + 2.400 (for å bryte binding) + 399 (første måndes avgift)

= 5089,- kr.

iTalk Medium: kr 1.590 (for iPhone) + 3.000 (for å bryte binding) + 699 (første måndes avgift)

= 5289,- kr.

iTalk Large: kr 890 (for iPhone) + 3.500 (for å bryte binding) + 1.099 (første måndes avgift)

= 5489,- kr.

Lenke til kommentar

100 MB er alt for lite på iTalk Small, og går du opp til iTalk Medium kan du heller skaffe deg et fri bruk abonnement til 450-500 kr. Selv har jeg for det meste wifi når jeg er på universitetet, så da kombinerer jeg med et Fri Kveld & Helg abonnement fra Telenor.

Abonnementene som følger med iPhone er latterlig dårlig i forhold til hvordan mobilen blir brukt i praksis. Og det er Netcom sin skyld. I UK har de faktisk veldig bra abonnement, med fri bruk på alle, t.o.m. hvis du bruker kontantkort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...