Inc Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Lager en liten samletråd for dette kameraet og skal prøve å holde den løpende oppdatert. Setter stor pris innspill og henvisninger fra dere også. Rykter og debatter fra dyxum.com Ryktedebatt a700x-a800 og a900 a900 og støyproblem Bilder av a900 og nye Sony objektiv Release dato for a900 Diskusjon sensor a900 Pris a900 rykte 1 Pris a900 rykte 2 Pris a900 rykte 3 Pris a900 rykte 4 a900 AF Rykter og debatter Akam Pris a900Forbeholder meg retten til skriveleif Endret 1. september 2008 av Inc Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Ja, dette er en lansering som vi har glemt i iveren. Blir spennende å se hvordan Sony mener et FF digital-kamera skal være. Tom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) ... Endret 1. september 2008 av Anew Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Jepp kan bli spennende dette,hyggelig at flere melder seg på i dette segmentet. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 Mitt valg står mellom 20kvm med asfalt eller a900 .... Lenke til kommentar
JPstoney Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 n.d.a. :-) Stephan Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 n.d.a. :-) Stephan Oversett Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 google N.D.A og det første man får eeeer... Non-disclosure agreement - Wikipedia, the free encyclopedia Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Åh, hehe.. Visste ikke at salgsapparatet i denne regionen var briefet ennå. Du har ikke noe halvveis irrelevant du kan erte oss med med det samme? Er sony begeistret? Godt at det endelig kommer noe håndfast over 7-klasse fra sonolta. Håper prisen blir salgsargumentet, da skal jeg sannelig spise mye nudler fremover.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) google N.D.A og det første man får eeeer...Non-disclosure agreement - Wikipedia, the free encyclopedia Med andre ord; Stephan vet alt som er verdt å vite, men kan ikke si et ord. Godt at det endelig kommer noe håndfast over 7-klasse fra sonolta. Håper prisen blir salgsargumentet, da skal jeg sannelig spise mye nudler fremover.. Ja, det er kanskje på tide å oppgradere ? 7D begynner vel å bli gammel Tom Endret 1. september 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Hehe, har ikke savnet mye, men har blitt litt vel god på manuellfokus i lavt lys grunnet svak autofokus. Filene er ypperlige, men oppløsning og støymengde har nok fått et løft i senere generasjoner. Det største problemet mitt har vært at den flere ganger har truet med å dø og at jeg ikke har villet spise nudler bare for å fortsette i mer eller mindre samme spor (a700). Stor brikke frister, skal ikke være oppløsningsbegrenset av glass, spesielt nå som Minolta 28-80mm 3.5-5.6 er i mine klamme hender :-D Lenke til kommentar
JPstoney Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Åh, hehe.. Visste ikke at salgsapparatet i denne regionen var briefet ennå. Du har ikke noe halvveis irrelevant du kan erte oss med med det samme? Er sony begeistret? Godt at det endelig kommer noe håndfast over 7-klasse fra sonolta. Håper prisen blir salgsargumentet, da skal jeg sannelig spise mye nudler fremover.. Det blir glassnudler, uten saus, til mer har du ikke råd i framtiden... :-) Men rett har du, objektivet passer.. Stephan (som skal sluter nå) Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Men rett har du, objektivet passer..Så endelig kommer det et kamera alle de lykkelige Dynax 3L-eierne kan bruke den fantastiske kit-optikken sin på og utnytte til det fulle ;-) Stor brikke frister, skal ikke være oppløsningsbegrenset av glass, spesielt nå som Minolta 28-80mm 3.5-5.6 er i mine klamme hender :-DDu har jo ikke oppdatert signaturen din! Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Du har jo ikke oppdatert signaturen din! Ikke? Hmm. Jeg skal se om jeg får satt av noe tid til det snart. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Du har jo ikke oppdatert signaturen din! Ikke? Hmm. Jeg skal se om jeg får satt av noe tid til det snart. Der sa du noe ... Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) This thread is worthless without pictures... http://forums.dpreview.com/forums/read.asp...essage=29193318 Så.. Navnet blir A900? Endret 4. september 2008 av Kjetil-H Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) forum.xitek.com/showthread.php?threadid=556627 Ny autofokusmodul, 100% søkerdekning, 5fps. Blir spennende å høre om lukkerens egenskaper og ny optikk til uka.. Endret 4. september 2008 av Kjetil-H Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Fascinerende retrodesign på prismehuset. Det ser meget bra ut i mine øyne. Sony har vært litt keitete på design, og de synes jeg de er her også. Men de er det på en sjarmerende måte, slik som særingene i Minolta også var sjarmerende i sin tid. Mener forresten at du har en analog Dynax 7 eller 9, Kjetil. Herlig kamera? Mange som bruker Sony SLR burde skaffe seg et slik som analog backup. De to siste analoge toppmodellene til Minolta er vel kanskje toppen av høyteknologiske småbildekamera. Og jeg tror ikke at F6 (som er nyere) har forandret på det. Men din 7D lengter kanskje etter roligere dager... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå