Gå til innhold

Rykte og samletråd Sony Alpha 900 kamera

Anbefalte innlegg

Lager en liten samletråd for dette kameraet og skal prøve å holde den løpende oppdatert.

Setter stor pris innspill og henvisninger fra dere også.

Rykter og debatter fra dyxum.com

Rykter og debatter Akam

Forbeholder meg retten til skriveleif

Endret av Inc
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åh, hehe.. Visste ikke at salgsapparatet i denne regionen var briefet ennå. Du har ikke noe halvveis irrelevant du kan erte oss med med det samme? :) Er sony begeistret?

Godt at det endelig kommer noe håndfast over 7-klasse fra sonolta. Håper prisen blir salgsargumentet, da skal jeg sannelig spise mye nudler fremover..

Lenke til kommentar
google N.D.A og det første man får eeeer...

Non-disclosure agreement - Wikipedia, the free encyclopedia

Med andre ord; Stephan vet alt som er verdt å vite, men kan ikke si et ord.

Godt at det endelig kommer noe håndfast over 7-klasse fra sonolta. Håper prisen blir salgsargumentet, da skal jeg sannelig spise mye nudler fremover..

Ja, det er kanskje på tide å oppgradere ? 7D begynner vel å bli gammel ;)

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Hehe, har ikke savnet mye, men har blitt litt vel god på manuellfokus i lavt lys grunnet svak autofokus. Filene er ypperlige, men oppløsning og støymengde har nok fått et løft i senere generasjoner.

Det største problemet mitt har vært at den flere ganger har truet med å dø og at jeg ikke har villet spise nudler bare for å fortsette i mer eller mindre samme spor (a700). Stor brikke frister, skal ikke være oppløsningsbegrenset av glass, spesielt nå som Minolta 28-80mm 3.5-5.6 er i mine klamme hender :-D

Lenke til kommentar
Åh, hehe.. Visste ikke at salgsapparatet i denne regionen var briefet ennå. Du har ikke noe halvveis irrelevant du kan erte oss med med det samme? :) Er sony begeistret?

Det blir glassnudler, uten saus, til mer har du ikke råd i framtiden... :-)

Men rett har du, objektivet passer..

Stephan (som skal sluter nå)

Lenke til kommentar
Men rett har du, objektivet passer..
Så endelig kommer det et kamera alle de lykkelige Dynax 3L-eierne kan bruke den fantastiske kit-optikken sin på og utnytte til det fulle ;-)

Stor brikke frister, skal ikke være oppløsningsbegrenset av glass, spesielt nå som Minolta 28-80mm 3.5-5.6 er i mine klamme hender :-D
Du har jo ikke oppdatert signaturen din!
Lenke til kommentar

Fascinerende retrodesign på prismehuset. Det ser meget bra ut i mine øyne. Sony har vært litt keitete på design, og de synes jeg de er her også. Men de er det på en sjarmerende måte, slik som særingene i Minolta også var sjarmerende i sin tid.

Mener forresten at du har en analog Dynax 7 eller 9, Kjetil. Herlig kamera? Mange som bruker Sony SLR burde skaffe seg et slik som analog backup. De to siste analoge toppmodellene til Minolta er vel kanskje toppen av høyteknologiske småbildekamera. Og jeg tror ikke at F6 (som er nyere) har forandret på det.

Men din 7D lengter kanskje etter roligere dager...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...