veggis73 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Alle som liker FIFA 09, og ikke vet det, så er ihvertfall demoen lovet å komme ut 11.september. Hva den inneholder er ennå ikke kjent, men sikkert en omgang med Man U - Real Madrid feks. Blir spennende å se hvordan det blir!!!! Lenke til kommentar
Cxz Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Hvordan demoen blir er bekreftet fra EA-forumet. "The FIFA 09 demo will be available for download on September 11 worldwide on the PLAYSTATION®Network and Xbox LIVE™. Not long to go now! Xbox 360 and PS3 Demos will include the following: Full exhibition match with the following 6 teams available. If the match ends in a draw, it will go directly to penalties. 1. Marseille 2. Schalke 3. Real Madrid 4. Chelsea 5. AC Milan 6. Toronto FC Both versions unveil the new Team Management feature: Custom Tactics, giving the player a chance to sample tactical options in each of the key categories (Build Up, Chance Creation, and Defence). The Playstation 3 demo features the FIWC Stadium, while 360 features New Wembley." Lenke til kommentar
veggis73 Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Hvordan demoen blir er bekreftet fra EA-forumet. "The FIFA 09 demo will be available for download on September 11 worldwide on the PLAYSTATION®Network and Xbox LIVE™. Not long to go now! Xbox 360 and PS3 Demos will include the following: Full exhibition match with the following 6 teams available. If the match ends in a draw, it will go directly to penalties. 1. Marseille 2. Schalke 3. Real Madrid 4. Chelsea 5. AC Milan 6. Toronto FC Both versions unveil the new Team Management feature: Custom Tactics, giving the player a chance to sample tactical options in each of the key categories (Build Up, Chance Creation, and Defence). The Playstation 3 demo features the FIWC Stadium, while 360 features New Wembley." Konge, da er den litt større enn de pleier å være da. Spillet kommer vel ut 2.oktober, så greit å trene litt før serien starter... Endret 31. august 2008 av veggis73 Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 gleder meg skikkelig:D Lenke til kommentar
master_al Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Gleder meg også, dette blir bra Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Tilfeldig dato eller? Lenke til kommentar
veggis73 Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Nei. Det er en dato jeg har fått fra en som jobber med spillet i Tyskland, så regner det som veldig pålitelig.. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Håper virkelig det er mye som er forbedret siden de siste årene... Lenke til kommentar
veggis73 Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Ja, gameplayet er ihvertfall forbedret kraftig siden forrige versjon. Personlig hadde jeg likt at gameplayet var likt Euro-spillet, men det ligner mer på FIFA 08 får jeg høre... Uansett, spennende å få testet demoen og se hvordan det har blitt... Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Herlig. Ellevte september blir en gledens dag, og skal feires med allsang i gatene! Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Jeg var skikkelig giret før jeg så denne videoen: http://www.gametrailers.com/player/38556.html Legg spesielt merke til kommentatorne. Samtlig kommentarer etter de 15 første sekundene er hentet fra forrige inkarnasjon... Endret 1. september 2008 av Xbox-PS2 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Fotballsesongen er ikke skikkelig i gang før man får FIFA inn i stua. Tror årets versjon kommer til å innfri til de grader. Er spent på Live Season og 10 vs 10. Tror ikke sistnevnte kommer til å funke hele tiden, siden det er mange useriøse spillere der ute. Sjansen for å få 20 seriøse samtidig er liten.. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) For ikke å snakke om tjue stykker med noenlunde ålreit responstid. Jeg har hatt ganske store problemer med "lagging" over Xbox Live i FIFA 08, i hvert fall. Endret 3. september 2008 av Odesseiron Lenke til kommentar
barney Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 For ikke å snakke om tjue stykker med noenlunde ålreit responstid. Jeg har hatt ganske store problemer med "lagging" over Xbox Live i Fifa 07, i hvert fall. Så i en artikkel at de ikke kunne love muligheter til å danne "klaner" eller klubber i 09. Det er jo veldig synd for hvis det teknisk fungerer å spille 10 vs 10, så ser jeg et gigantisk potensiale i det å danne klubber og faktisk ha overganger for spillere imellom klubbene. Lenke til kommentar
veggis73 Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Ja, potensialet er absolutt til stede. Det er akkurat det samme som er på NHL 09, og hvor det faktisk er opprettet en norsk klubb, Norwegian Eagles. Sjekk denne linken for mer info... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 PES 09 demo kommer også 11.9 på Xbox Live. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Er ikke helt sikker, men har lest at PES har skaffet lisensen til Champions League. Plutselig ble spillet litt mer fristende. Men Fifa09 skaffes uansett, men begge skal testes nøye.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå