Rosewell1983 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Var litt usikker på om dette var et passende sted. Folk vil vel mene dette er et blogg'ish tråd men skitt au...jeg gjør det likevel. Jeg har nå hatt dataen gående på vannkjøling siden jeg fikk den igang i januar 2008. En ting jeg ga blaffen i var å feste klemmer på niplene på cpu socket. jeg har jo hatt dataen gående mer enn et halvt år på denne måten så jeg så ikke noen grunn til å sette på noen klemmer. Så begynte jeg nettopp å få problemer med dataen. Dataen slo seg av og når jeg restartet maskinen so forble skjermen svart når windows skulle loade seg. Så kikket jeg inni kabinettet og så en fin liten vannpytt rett ved ene gpu socket på 4870x2 kortet. Da så jeg også at det dryppet vann fra den ene nippelen. Ikke mye, men i denne sammenheng er jo 1dråpe 1dråpe for mye. Så jeg festet fort som faen på noen klemmer, 1på hver nippel nokså hardt og etterpå har jeg ikke hatt noen lekkasje. Så husk, alltid ha på klemmer hvor det er mulig. For før eller senere VIL det komme lekkasje og er du ikke heldig så vil dataen kortslutte og da vil du forbanne deg selv for at du ikke tok på klemmer. Endret 30. august 2008 av rosewell Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 hvordan gikk det med datan din da? er den begravd eller ligger den i varmeovn? Lenke til kommentar
Rosewell1983 Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Nja. jeg har problem hver gang jeg skal til med å stressteste kortet. Kortet er offisielt ødelagt. Alt det jeg ikke klarte med 4870x2 etter lekkasjen klarte jeg da jeg satte i mitt gamle 3870 tråd stenges Endret 30. august 2008 av rosewell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå