Gå til innhold

Har de ikke spill lenger på Absoluttspill.no?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Send mail og spør når de får varen inn på lager. Absoluttspill.no har en fantastisk kundeservice så de vil uten tvil kunne svare på eventuelle spørsmål.

 

 

Jepp, gjorde det for et par dager siden, men har ikke fått noe svar.

kanskje de legger opp?

Lenke til kommentar

Jeg lurer på det samme. Bestilte Fuel tidligere i uka, og regnet med å få det i dag siden det er release dagen, men neida. Ingen spill i postkassa og på nettsiden står det at det ikke er på lager. Sendte en mail tidligere i dag, men ennå ikke fått svar. Tidligere var de veldig kjappe med å svare. Ingen tvil om at kundeservicen har gått ned mange hakk, og jeg tror dette blir siste gangen jeg handler derfra for dette er FAEN ikke godt nok!!

Lenke til kommentar
Gjest member-97590

Har merka at de svarer mye treigere på mail nå.

Måtte sende 2 mailer for å få svar på noe eg lurte på, og da tok det enda minst 1 uke å få svar.

 

Det er for dårlig.

Lenke til kommentar

Det skjer en del omstruktureringer hos Absolutt Spill om dagen. Jeg er sikker på at Absolutt Spill kommer enda sterkere tilbake.

 

Kundeservicen vil være tilbake som normalt om ikke lenge :)

 

Håper de av dere som føler ting er for dårlig nå er villig til å gi oss en ny sjanse ved en senere anledning.

Endret av zellpropell
Lenke til kommentar
Det skjer en del omstruktureringer hos Absolutt Spill om dagen. Jeg er sikker på at Absolutt Spill kommer enda sterkere tilbake.

 

Kundeservicen vil være tilbake som normalt om ikke lenge :)

 

Håper de av dere som føler ting er for dårlig nå er villig til å gi oss en ny sjanse ved en senere anledning.

 

 

Kanskje en ide å skrive litt info på hjemme siden, for å informere folk?

Lenke til kommentar

vanskelig å si, jeg er ikke i jobb disse dager så litt usikker på statusen. Men jeg har troa på at alt går seg til ved litt tid.

 

Er forsåvidt ikke noe å vits å sende 2-4 mailer. alt blir besvart, selv om svarene kommer noe senere enn vanlig. Om alle som sender mail sender X anntal mailer så tar det mye lengre tid for kundeservicen å komme seg back on track der de burde være.

Lenke til kommentar

Håper virkelig det skjer noe snart...

Forhåndsbestillte Prototype fra Absolutt Spill, release var den 12. juni. I dag er det den 19. og jeg har hørt absolutt jack shit fra dem...

Hadde vært greit om det hadde blitt informert om restrukturering og lengre ventetider!

Lenke til kommentar

De har vist noen problemer med skifte av leverandør. Men det burde ikke gå ut over kunde servicen. Det tar alt for lang tid før man får svar på mail, og hadde servicen vært som i "gamle dager", hadde vi fått tilbud om å kansellere ordren. Dette er absolutt siste gang jeg handler derfra!! Heretter holder jeg meg til Gamezone, Lefdal, elkjøp.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+32asd4f

Har de fortsatt problemer? Jeg bestilte FUEL for over en måned siden, og har sendt epost og avbestilt to ganger uten å få svar. Ordren står fortsatt som "Bekreftet Mottatt" og pengene er trukket fra konto.

Lenke til kommentar

Er ikke rart det tar tid å få spill når de ikke har noen spill på lager virker det som.

 

Absolutt Spill klarer å ødelegge sitt gode rykte på manglende informasjon her.

Om det er så at det er omstruktureringer er det en ide og opplyse kunder om dette, for hvem vet, de kommer kanskje ikke tilbake når dere er ferdige.

Lenke til kommentar

Dette er fullstendig uholdbart. De skyter seg selv i foten når de ikke går ut med NOE info. Virker som om alt bare er kaos hos dem nå.

Ordre er bekreftet mottatt, og penger er trukket, men intet spill i sikte.. Noen som vet overhode hva som foregår hos denne gjengen?

Tatt en lengre sommerferie?

Lenke til kommentar

Auda, den var ikke helt heldig nei. Kjedelig at AS sliter for tiden, de har i årevis vært den absolutt beste på spill i Norge. Sendte en e-post for 5-6 uker siden ang. lagerstatus, savner svar den dag i dag. Når det er sagt, AS har såpass mye "kreditt" hos meg at jeg vil nok bestille derfra igjen når ting kommer tilbake på skinner :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Har sendt 3 forskjellige emailer, ingen er blitt besvart. Trodde det var bare meg som fikk denne behandlingen, men tenkte jeg skulle søke det fram. Jaggu fikk jeg resultat også :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...